اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جلسه شورای اداری نایین؛

معاون فرماندار و بخشدار بخش انارک معرفی شدند

خبرگزاری فارس: با حضور مسئولان استان و شهرستان در جلسه شورای اداری شهرستان نایین، معاون فرماندار و بخشدار بخش انارک معرفی شدند.

معاون فرماندار و بخشدار بخش انارک معرفی شدند
به گزارش خبرگزاری فارس از نایین، یوسف حسنی ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان در محل سالن فرمانداری نایین اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در سفر به کرمانشاه خدمت صادقانه را به عنوان مهم‌ترین وظیفه مسئولان است که کیفیت خدمت مسئولان می‌تواند موجب افزایش مقبولیت نظام و یا خدای ناکرده کاهش آبروی و مقبولیت نظام شود.
وی ادامه داد: هر شخص با پذیرش مسئولیت در نظام مقدس جمهوری اسلامی، فرصت ارزشمند خدمت‌گذاری به مردم را در اختیار می‌گیرد و رسالتی بر دوش می‌گیرد که به واقع مسئولیتی بسیار سنگین و دشوار است.
فرماندار نایین تصریح کرد: باید مسئولان سخنان و فرمایشات رهبر معظم انقلاب را در تمامی کارهای خود سرلوحه قرار داده و بدانیم که توجه و خدمت صادقانه به مردم از مهم‌ترین موضوعات مطروحه است.
وی افزود: خدمت صادقانه علاوه بر جلب رضایت پروردگار، سبب کمک بهتر و مطلوب‌تر به مردم شده و استحکام و ارتقای نظام اسلامی را نیز به دنبال دارد.
حسنی در ادامه با اشاره به این که بخش انارک بیش از 72 سال است که به بخش تبدیل شده است، افزود: امروز سی و سومین بخشدار انارک معرفی می‌شود که این نشان از قدمت فرهنگی و تمدن این بخش از شهرستان نایین دارد.
وی اضافه کرد: روستای چوپانان به عنوان قطب کشاورزی شهرستان نایین و معدن نخلک به عنوان قدیمی‌ترین معدن ایران در این بخش قرار گرفته‌اند و اهمیت کار در این بخش از شهرستان را بیش از پیش نشان می‌دهد.
فرماندار نایین گفت: در این بخش آقای محمد حسین اقبال حدود هشت سال به عنوان بخشدار مشغول خدمت بودند که به افتخار بازنشستگی نائل شدند و امروز آقای محسن میرزابیگی به عنوان بخشدار جدید بخش انارک مشتمل بر شهر انارک و روستای چوپانان منصوب می‌شوند.
وی همچنین با اشاره به اینکه این فرمانداری بیش از 19ماه بدون معاون بوده است، ادامه داد: در این جلسه همچنین ضمن تقدیر از زحمات آقای احمد کاوه که ایشان نیز به افتخار بازنشستگی نائل شدند، آقای علی اکبر نوابی به عنوان معاونت فرمانداری نایین معرفی می‌شوند.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول