اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آستانه دوم آبان ماه؛

ویژه برنامه‌های روز سپاهان اعلام شد

خبرگزاری فارس: باشگاه سپاهان ویژه برنامه‌های گرامیداشت هفته سپاهان را اعلام کرد.

ویژه برنامه‌های روز سپاهان اعلام شد
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، فولاد مبارکه سپاهان در اطلاعیه‌ای با اشاره به نام‌گذاری دوم آبان ماه به عنوان روز سپاهان در تقویم فرهنگی ورزشی، برنامه‌های گرامیداشت این ایام را اعلام کرد.
در این اطلاعیه آمده است: دوم آبان روزی ماندگار در تاریخ باشگاه فولاد مبارکه سپاهان است، در این روز حضور تیم فوتبال سپاهان در تورنمنت معتبر جام باشگاه‌های جهان و حضور در کنار بزرگانی همچون تیم‌های آ. ث. میلان ایتالیا، بوکاجونیورز آرژانتین، پاچوکای مکزیک وایتاکرزیونایتد نیوزلند، ساحل تونس و اوراواردز ژاپن محرز و قطعی شد تا زردهای ایران نخستین و تنها نماینده ایران در این رقابت‌های بین‌المللی در تاریخ فوتبال میهنمان لقب گیرند.
دو سال پیش هیئت مدیره باشگاه این روز را به نام سپاهان و آغاز هفته‌ای برای این مهم نام‌گذاری کرد و در نامه‌هایی جداگانه به سازمان تربیت بدنی و سایر نهادهای ذی‌صلاح آن اعلام کرد که با استقبال این نهادها مواجه شد و بدین سان در تقویم ورزشی و در بین خانواده بزرگ فولاد مبارکه سپاهان دوم آبان ماه به این نام دانسته و نامیده می‌شود.
این باشگاه ضمن سپاس و قدردانی از همه هواداران، مسئولان، تلاشگران، مدیران و دست‌اندرکاران سابق و فعلی سپاهان و شرکت فولاد مبارکه و اصحاب عزیز رسانه که با حمایت‌ها و تلاش‌های بی وقفه آنان موزه افتخارات کم نظیری برای این باشگاه کهن رقم خورده، امیدوار است تا به بهانه این روز و هفته همه سپاهانی‌ها برای تکرار افتخارات بین‌المللی بار دیگر هم ‌قسم و هم پیمان شوند و فصل جدیدی از موفقیت و سرافرازی را رقم زنند.
در پایان باشگاه فولاد مبارکه سپاهان با گرامیداشت این ایام، برنامه‌های نکوداشت هفته سپاهان را که از دوشنبه دوم آبان آغاز و تا یکشنبه هشتم آبان ماه ادامه دارد را به شرح ذیل اعلام می‌دارد:
-برگزاری برنامه‌های شبانگاهی در محل سپاهان شاپ (فروشگاه بزرگ باشگاه) واقع در ارگ جهان نما اصفهان با حضور ورزشکاران سپاهان
-اعلام فراخوان برگزاری جشنواره وبلاگ نویسان حامی سپاهان
-آغاز فراخوان برگزاری جشنواره ترانه‌های سپاهانی
-فروش و پخش فیلم مستند سفرنامه ژاپن مستند جام باشگاه‌های جهان 2007
حضور بازیکنان تیم فوتبال در مدارس شهر اصفهان و برپایی جنگ‌های شادی
-برگزاری ویژه برنامه یار سپاهانی در ورزشگاه فولاد شهر در دیدار سپاهان و ملوان
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول