اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور جمعی از مسئولان و دانش‌آموزان انجام شد؛

بهره‌برداری از هنرستان فنی و حرفه‌ای شهید مطهری در بیجار

خبرگزاری فارس: ساختمان جدیدالاحداث هنرستان فنی و حرفه‌ای شهید مطهری شهرستان بیجار با حضور استاندار کردستان، مسئولان استانی و محلی و جمعی از دانش‌آموزان به بهره‌برداری رسید.

بهره‌برداری از هنرستان فنی و حرفه‌ای شهید مطهری در بیجار
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان ظهر امروز در مراسم افتتاح این پروژه آموزشی اظهارداشت: پروژه ساختمان فنی و حرفه‌ای شهید مطهری از سال 1386 از محل اعتبارات استانی به متراژ یک هزار و 242 متر مربع زیربنای ساختمان اصلی آموزشگاه، دو هزار و 500 متر مربع محوطه‌سازی در دست احداث بوده است.
علیرضا شیرزادی افزود: این مدرسه دارای ساختمان سرایداری و 120 متر مربع دیوارکشی است که با اعتباری بالغ بر 620میلیون تومان آغاز و هم‌اکنون به یاری خدای متعال پایان پذیرفته است.
وی احداث مدرسه در شهرها و روستاهای مختلف استان را گام ارزنده‌ای برای رشد و ترقی دانش‌آموزان و ایجاد زمینه‌های مناسب برای ورود آنها به عرصه‌های تحصیلی و اجتماعی بیان کرد.
همچنین در مراسمی دیگری آموزشگاه سه کلاسه بنیاد برکت روستای کاکاعباس از توابع بیجار به بهره‌برداری رسید.
در این مراسم شریف‌نیا معاون مؤسسه بنیاد برکت در امور زیربنایی در سخنانی بیان داشت: بنیاد برکت مجموعه‌ای تحت حمایت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ع) است که در راستای رهنمودهای مقام معظم رهبری به منظور کمک و همیاری برای بهبود و ارتقای توانمندی اقتصادی و کار آفرینی افراد، گروه‌ها و واحدهای کسب و کار مستعد فعالیت می‌کند.
شریف‌نیا اظهار داشت: سیاست بنیاد برکت بر اساس شیوه‌های سازگار ملی و روش‌های شناخته شده بین‌المللی در حوزه محرومیت‌زدایی و توانمندسازی اقتصادی اتخاذ و در راستای بالفعل کردن ظرفیت‌های اقتصادی و انسانی مناطق محروم طراحی شده است.
وی ادامه داد: این آموزشگاه یکصد و یازدهمین آموزشگاهی است که در سطح کشور با نام برکت افتتاح شده است.
به گزارش خبرگزاری فارس، این پروژه در زمینی به مساحت 3 هزار و 250 متر مربع و زیربنای 226متر مربع با هزینه‌ای بالغ بر 155میلیون تومان و با نظارت مهندسین نوسازی مدارس استان در کمتر از  پنج ماه احداث شده است.  
زمین این آموزشگاه نیز توسط خیر نیک اندیش منوچهر شعبانی اهدا شده است.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول