اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بعد از مصدومیت در تورنمنت فوتسال برزیل؛

میزان مصدومیت نظری در ایران مشخص می‌شود

خبرگزاری فارس: میزان شدت مصدومیت مصطفی نظری ملی‌پوش گیتی‌پسند پس از بازگشت به ایران مشخص می‌شود.

میزان مصدومیت نظری در ایران مشخص می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، مصطفی نظری دروازه‌بان ملی‌پوش تیم گیتی‌پسند که در دیدار برابر آمریکا از ناحیه لیگامنت دچار مصدومیت شده بود پس از بازگشت به ایران میزان شدت مصدومیتش مشخص می‌شود.
مصطفی نظری در جریان دیدار با تیم ملی فوتسال آمریکا دچار مصدومیت شد و در دو بازی مقابل اروگوئه و گواتمالا تیم ملی فوتسال کشورمان را همراهی نکرد.
سرپرست تیم فوتسال گیتی پسند با تایید این خبر اظهار داشت: برای مشخص شدن میزان مصدومیت این بازیکن باید منتظر بمانیم تا پس از بازگشت به ایران در مورد مدت زمانی که این بازیکن از میادین به دور است اظهار نظر کنیم.
محمد حسین عراقی‌زاده با بیان اینکه نبود مصطفی نظری در تیم گیتی پسند احساس می‌شود، عنوان کرد: امیدوارم هرچه زودتر شاهد بازگشت نظری به تیم باشیم تا در دیدارهای آتی با مشکلی روبه‌رو نشویم.
به گزارش فارس، به دلیل حضور تیم ملی فوتسال در تورنمنت گرند پریکس برزیل، به مدت بیست روز تعطیل شده بود و بعد از بازگشت تیم ملی، به طور مجدد از سر گرفته می‌شود.
پیش از تعطیلات لیگ، تیم گیتی پسند که در تمام دیدارهای گذشته به برد دست یافته صدرنشین است و تیم ماهان نیز این تیم را تعقیب می‌کند.
انتهای پیام/ن۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول