اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون وزیر راه:

عملیات پروژه روستایی پشامک ـ مورتان ـ هنگ از سر گرفته می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: ادامه عملیات پروژه روستایی پشامک ـ مورتان ـ هنگ به طول 115 کیلومتر از سر گرفته می‌شود.

عملیات پروژه روستایی پشامک ـ مورتان ـ هنگ از سر گرفته می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از ایرانشهر، سید‌حسین میرشفیع پیش از ظهر امروز در بازدید از محورهای روستایی جنوب سیستان و بلوچستان اظهار کرد: محور‌های روستایی در جنوب استان از پیشرفت بسیار خوبی برخوردار هستند.
وی ضمن مثبت ارزیابی کردن پروژه‌های در حال ساخت حوزه استحفاظی تصریح کرد: با توجه به شرایط خاص منطقه‌ای و همچنین کوهستانی بودن راه‌های ارتباطی جنوب استان، پیشرفت مضاعفی را در بیشتر پروژه‌ها شاهد هستیم که امیدواریم این روند زمینه دگرگونی و تحول در محورهای روستایی را به دنبال داشته باشد.
معاون وزیر راه ضمن ابراز رضایت از وضعیت راه‌های روستایی جنوب استان  سیستان و بلوچستان گفت: تاکنون اقدامات بسیار خوبی در بحث راه‌های روستایی در جنوب استان انجام شده است.
معاون راه روستایی جنوب سیستان و بلوچستان نیز به سفر معاون وزیر راه اشاره و عنوان کرد: محور پارک به پیر سهراب به طول 60 کیلومتر، فاز دو دشتیاری به طول 27 کیلومتر و آنتنی‌های آسفالت شده سال ‌جاری در شهرستان چابهار که توسط اکیپ‌های امانی اداره و شرکت‌های طرف قرار داد اجرا شده از مهم‌ترین پروژه‌هایی بود که مورد بازدید معاون وزیر راه و شهرسازی قرار گرفت.
بشیر احمد ستوده افزود: پروژه پشامک ـ مورتان ـ هنگ تا مرز پاکستان به طول 115 کیلومتر است که بالغ بر 70 روستا با 2 هزار و 500 خانوار را شامل می‌شود و از مهم‌ترین پروژه‌های راه روستایی جنوب سیستان و بلوچستان است که قطعه باقی‌مانده محور به طول 70 کیلومتر در این بازدید به پیمانکار واگذار شد.
وی بیان کرد: با توجه به ترافیک و تخریب‌هایی که بر اثر سیل در قطعه یک ایجاد شده بود این اداره کل در حال احداث ابنیه فنی مورد نیاز محور است که معاون وزیر قول مساعد به منظور روکش آسفالت قطعه یک را داد.
معاون راه روستایی جنوب سیستان و بلوچستان تصریح کرد: اعتبار سال‌ جاری در بخش راه روستایی این اداره کل بالغ بر 40 میلیارد تومان است که امیدواریم با اختصاص به موقع در برنامه‌ریزی‌های زمان‌بندی شده بتوانیم تعهدات بخش راه روستایی را به اتمام برسانیم.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول