اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور استاندار آذربایجان‌شرقی صورت می‌گیرد؛

بهره‌برداری از 52 طرح خدماتی، عمرانی و فرهنگی مرند

خبرگزاری فارس: شهردار مرند گفت: بهره‌برداری از 52 طرح خدماتی، عمرانی و فرهنگی مرند با حضور استاندار آذربایجان‌شرقی آغاز می‌شود.

بهره‌برداری از 52 طرح خدماتی، عمرانی و فرهنگی مرند
سیدرضا هاشمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مرند اظهار داشت: شهروندان مرندی این هفته شاهد تلاش شبانه‌روزی شهرداری مرند در دو ماه اخیر که اگر مساعدت و همکاری مردم نبود یقینا شهرداری به تنهایی قادر به انجام این طرح‌ها نبود، خواهند بود.
وی افزود: شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر مرند برای توسعه و آبادانی این شهر ترانزیتی با حمایت مسئولان استانی، کشوری و شهرستان برای توسعه این شهر بیشتر از این گام‌های موثرتری خواهند برداشت.
هاشمی ادامه داد: شهر مرند شهر تاریخی و در مسیر ترانزیت مسافران داخلی و خارجی است، بنابراین شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر به اتفاق و حمایت فرماندار عملیات اجرایی بزرگ‌ترین پارک و بو ستان "قوناخلار باغی" به مساحت 7 هکتار و اعتبار اولیه 10 هزار میلیون ریال با حضور استاندار آذربایجان‌شرقی را آغاز می‌کنند.
وی بهره‌برداری از پل ولایت با اعتباری بالغ بر 22 هزار میلیون ریال، ایستگاه شماره سه آتش‌نشانی با اعتباری بالغ بر 10 هزار میلیون ریال، سینما با 900میلیون ریال، 42طرح جدول‌گذاری، تعریض کانال، ساماندهی و بازسازی و جدول‌کشی و سیل بند در سطح شهر با متراژ 20 هزار متر، تامین روشنایی ورودی‌های‌شهر از سمت باغ رضوان و ورودی از تبریز به مرند پل ولایت، نصب چراغ‌های پرچمی ال ای دی در ورودی‌های شهر، کاشت و احیای فضای سبز در حدود 30 هزار مترمربع، آسفالت‌‌ریزی معابر بیش از 100 مورد با 260 هزار مترمربع را از جمله این طرح‌ها اعلام کرد.
وی تصریح کرد: در مجموع برای اجرای این طرح‌ها 9 میلیارد و 100 میلیون ریال اعتبار هزینه شده که با حضور استاندار بهره‌برداری از این طرح‌ها آغاز می‌شود.
شهردار مرند همچنین بیان داشت: ه این طرح‌ها فقط در مدت دو ماه با تلاش شبانه‌روزی و برای ارائه خدمات به شهروندان و قدردانی از همت شهروندان برای حفظ و تامین نیازهای به حق مردم از خدمتگزاران است.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول