اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل مس رفسنجان:

برای شکست پرسپولیس پاداش خوبی تعیین کرده‌ایم

خبرگزاری فارس: مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان گفت: اگر بازیکنان ما بتوانند پرسپولیس را حذف کنند، پاداش قابل توجهی می‌گیرند و دست من در این زمینه باز است.

برای شکست پرسپولیس پاداش خوبی تعیین کرده‌ایم
علی زینلی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: تیم ما انگیزه‌های زیادی برای شکست پرسپولیس دارد و اگر بازیکنان ما بخواهند می‌توانند این تیم را در آزادی شکست دهند، زیرا قبل از این هم تیم‌های بزرگی مانند استقلال و فولاد را از گردونه مسابقات جام حذفی خارج کرده‌ایم.
وی افزود: ناداوری‌ها در این فصل از مسابقات بدجور گریبان ما را گرفته است و اگر داوران در زدن سوت‌های خود دقت لازم را داشتند، اکنون جایگاه ما د‌ر انتهای جدول نبود.
زینلی گفت: تیم ما به لحاظ مربی و در اختیار داشتن بازیکنان خود د‌ر مضیقه نیست، ما فقط بدشانسیم و اگر ناداوری و بدشانسی از تیم ما دور می‌شد، قطعا نتایج بهتری می‌گرفتیم.
مدیرعامل مس رفسنجان در پاسخ به این سؤال که آیا بودجه کافی با وجود دو تیم لیگ برتری برای مس رفسنجان اختصاص می‌یابد، بیان کرد: ما برای خود باشگاهی مستقل هستیم و سعد‌محمدی هم همواره به مجموعه ما لطف داشته است و قطعا هرگونه کمکی که توانسته با ما کرده است.
وی تصریح کرد: با همه این شرایط تیم ما در این فصل قابلیت لیگ برتری شدن ندارد، زیرا هنوز در زیرساخت‌ها مشکلاتی که داریم که باید ابتدا آنها را برطرف کنیم، بعد با خیالی آسوده به لیگ برتر فکر کنیم.
زینلی گفت: شک نکنید، جایگاه مس در پایان نیم فصل در بین شش تیم بالای جدول است و من این انگیزه را در بین بازیکنان خود می‌بینم.
مدیرعامل مس رفسنجان با اشاره به بازی روز سه‌شنبه مس رفسنجان با پرسپولیس در جام حذفی بیان کرد: پرسپولیس در این فصل مقابل دو تیم مس کرمان و مس سرچشمه نا‌کام بوده است و ما قطعا سومین مسی هستیم که برای این تیم دردسر درست می‌کنیم، علاوه بر اینکه برای شکست این تیم در ورزشگاه آزادی پاداش خوبی در نظر گرفته‌ام و مدیریت مجموعه مس دست من را در این زمینه باز گذاشته است.
به گزارش فارس، مس رفسنجان هم‌اکنون با کسب یک امتیاز از چهار بازی در انتهای جدول 14 تیمی گروه الف مسابقات لیگ یک قرار گرفته است.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول