اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از محل اعتبارات بانک جهانی صورت گرفت؛

تامین اعتبار احداث پروژه دبیرستان 12 کلاسه شیرآباد زاهدان‌

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت عمران و مسکن سازان سیستان و بلوچستان گفت: اعتبار احداث پروژه نیمه تمام دبیرستان 12 کلاسه شیرآباد از محل اعتبارات بانک جهانی تأمین شده است.

تامین اعتبار احداث پروژه دبیرستان 12 کلاسه شیرآباد زاهدان‌
محمدرضا خوش‌نظر امروز در حاشیه بازدید معاون وزیر راه و شهرسازی از پروژه‌های شهری زاهدان به خبرنگار فارس اظهار کرد: دبیرستان 12 کلاسه شیرآباد با کاربری آموزشی، به مساحت 2 هزار و 400 مترمربع با اعتباری بالغ بر 3 میلیارد و 500 میلیون ریال در حال احداث است.
وی افزود: بهسازی معابر سیک‌ سوزی به مساحت 26 هزار مترمربع، بهسازی معابر کریم‌آباد به مساحت 30 هزار مترمربع، بهسازی معابر کارخانه نمک به مساحت 100 هزار مترمربع، بهسازی 18 دستگاه مدرسه در سکونتگاه‌های غیر رسمی، احداث مرکز فنی و حرفه‌ای کریم‌آباد به مساحت 3 هزار مترمربع از مهم‌ترین پروژه‌هایی است که از محل اعتبارات بانک جهانی تأمین شده است.
وی بهسازی معابر شیرآباد به مساحت 30 هزار مترمربع، احداث مدرسه راهنمایی 9 کلاسه کریم‌آباد به مساحت هزار و 200 مترمربع، احداث دبستان 12 کلاسه کارخانه نمک به مساحت هزار مترمربع، احداث مرکز بهداشتی و درمان کریم‌آباد به مساحت هزار و 200 مترمربع، احداث مرکز بهداشت محله پشت گاراژ به مساحت 500 مترمربع و احداث مرکز بهداشت شیرآباد به مساحت 500 مترمربع را از دیگر پروژه‌هایی عنوان کرد که از محل اعتبارات بانک جهانی احداث شده ‌یا در حال احداث هستند.
‌هم‌اکنون معاون وزیر راه و شهرسازی با هیئت همراه مشغول بازدید از این پروژه‌ها هستند‌.
اخبار تکمیلی متعاقباً ارسال می‌شود.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول