اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جلسه شورای برنامه‌ریزی استان قم مطرح شد؛

بهسازی راه‌های دسترسی به روستاهای کرمجگان و امامزاده اسماعیل

خبرگزاری فارس: در جلسه شورای برنامه‌ریزی استان قم بر تسریع در احداث و بهسازی راه‌های دسترسی به روستاهای کرمجگان و امامزاده ابراهیم تاکید شد.

بهسازی راه‌های دسترسی به روستاهای کرمجگان و امامزاده اسماعیل
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، محمدرضا قلندر در جلسه شورای برنامه‌ریزی استان قم که همزمان با سفر استاندار قم به بخش کهک برگزار شد، با اشاره به اختصاص 100 میلیون تومان برای بهسازی محورهای روستایی بخش کهک، تاکید کرد: این اعتبار به صورت کامل در اصلاح راه وشنوه هزینه شده است و آسفالت این محور نیز به زودی انجام می‌شود.
وی اضافه کرد: در زمینه تابلوهای راهنمای مسیر اقدامات خوبی صورت گرفته و اعتبارات هزینه شده است ولی هنوز هم به اعتبار نیاز داریم.
مدیرکل راه و شهرسازی استان قم با اشاره به رفع نقطه حادثه خیز روستای اول، اظهار کرد: با اختصاص 150 میلیون تومان مشکل این نقطه حادثه‌خیز حل می‌شود.
وی با اشاره به تکمیل جاده پردیسان ورجان خاطرنشان کرد: 700 میلیون تومان برای احداث این محور هزینه شده و به صورت کامل پروژه اجرایی شده است.
قلندر با اشاره به اینکه مرمت و روکش جاده ونارچ به طول 4 کیلومتر به صورت کامل انجام شده است، اضافه کرد: در بخش اصلاح پیچ ورودی روستای خورآباد برای آزادسازی زمین مشکل داشته‌ایم و به همین دلیل پروژه هنوز اجرایی نشده است.
استاندار قم در پی مطرح شدن این مشکل گفت: باید با آزادسازی زمین هرچه سریعتر اعتبار اختصاص داده شده و پیچ ورودی این روستا اصلاح شود.
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در این بخش جلسه خواستار حل مشکل راه دسترسی به امامزاده ابراهیم شد و گفت: این امامزاده در مناسبت‌های خاص میزان خیل عظیم مردم است و در سال گذشته قول‌های مساعدی ارائه شده و هنوز اقدامی صورت نگرفته است.
حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا آشتیانی خاطرنشان کرد: در خصوص راه دسترسی به امامزاده ابراهیم باید اقدام جدی و اساسی صورت گیرد و این اقدام گامی در راستای تعظیم شعائر بوده و امیدواریم که در زمینه اختصاص بودجه حمایت‌های لازم صورت گیرد.
مدیرکل راه و شهرسازی استان قم در توضیح بهسازی این راه بیان کرد: برای کل بهسازی این مسیر اعتبار پیش‌بینی شده 500 میلیون تومان است.
استاندار قم هم تاکید کرد: باید با استفاده از اعتبارات راه‌های روستایی و اگر نتوانستید اعتبارات استانی راه‌های دسترسی به امامزاده ابراهیم و همچنین روستای کرمجگان هرچه سریع‌تر بهسازی شود.
وی اضافه کرد: با توجه به اینکه منطقه شرایط خاص آب و هوایی دارد، باید هرچه سریع‌تر نسبت به بهسازی این راه‌ها اقدام شود.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول