اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال‌جاری صورت گرفت؛

کسب گواهینامه iso توسط بیمه خدمات درمانی کهگیلویه و بویراحمد

خبرگزاری فارس: مدیرکل بیمه خدمات درمانی کهگیلویه و بویراحمد از کسیب گواهینامه بین‌المللی ISO 9001:2008 توسط این سازمان خبر داد.

کسب گواهینامه iso توسط بیمه خدمات درمانی کهگیلویه و بویراحمد
علی‌محمد جعفرپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار داشت: هم اکنون این سازمان با تعداد 75 نیرو در قالب نیروهای رسمی، قراردای، حجمی و نمایندگی بخش خصوصی به 458 هزار بیمه شده در سطح این استان خدمات ارائه می‌کند.
مدیرکل بیمه خدمات درمانی کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: خدمات این سازمان در رابطه با ارائه دفترچه بیمه خدمات درمانی به بیمه‌شدگان، خرید خدمت از پزشکان و موسسات درمانی خصوصی و دانشگاهی است.
این مسئول افزود: بیمه روستاییان و عشایر که با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی در حال خدمات‌رسانی به این اقشار بوده سهم به‌سزایی در افزایش سطح بهداشت و سلامت عمومی در این استان داشته است.
جعفرپور در همین زمینه از نقش پزشک خانواده و نظام ارجاع در راستای سلامت عمومی روستاییان و عشایر که نزدیک به نیمی از جمعیت این استان را به خود اختصاص داده سخن به میان آورد و گفت: هم اکنون تعداد 90 پزشک عمومی و افزون بر 90 ماما در نقاط مختلف استان کهگیلویه و بویراحمد به خصوص در مناطق محروم و صعب‌العبور در طرح پزشک خانواده و نظام ارجاع با محوریت سازمان بیمه خدمات درمانی مشغول خدمات‌رسانی به اقشار محروم و آسیب پذیر این استان هستند.
 جعفرپور از کسب رتبه‌های برتر استانی و کشوری در این سازمان و در سال‌های اخیر یاد کرد و گفت: این سازمان در سال 84 موفق به کسب گواهینامه ISO 9000: 2000 AN شد.
 وی افزود: در سال 88 نیز این سازمان در موفقیتی دیگر رتبه نخست طرح سنجش میزان رضایت‌مندی مردم از دستگاه‌های اجرایی استان کهگیلویه و بویراحمد را به خود اختصاص داد.
 مدیرکل بیمه خدمات درمانی کهگیلویه و بویراحمد از برگزیده شدن این اداره کل به عنوان حامی سلامت در این استان به عنوان موفقیتی دیگر از سوی بیمه خدمات درمانی یاد کرد و بیان داشت: کسب چنین رتبه‌ای افتخاری ارزنده در حوزه سلامت و بهداشت استان کهگیلویه و بویراحمد است.
این مسئول امور بیمه در استان کهگیلویه و بویراحمد از کسب گواهینامه ISO 9001:2008 از شرکت ایتالیایی IMQ خبر داد و گفت: کسب این گواهینامه بین‌المللی نشان دهنده ارتقاء نظام مدیریت کیفیت توسط این اداره کل به همت پرسنل خدوم و فعال آن بوده که در آینده نیز با این پشتکار و انگیزه که در کادر کارشناسی این اداره وجود دارد، شاهد موفقیت‌های بیشتری در سطوح مختلف استانی، کشوری و بین‌المللی خواهیم بود.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول