اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ابهر تاکید کرد:

ارتقای فعالیت آموزش و پرورش در بحث بهداشت روان

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان ابهر گفت: در بحث بهداشت روانی فعالیت‌های صورت گرفته در آموزش و پرورش کافی نیست و خواهان تداوم و ارتقای برنامه‌ها و فعالیت‌ها هستیم.

ارتقای فعالیت آموزش و پرورش در بحث بهداشت روان
به گزارش خبرگزاری فارس از ابهر، علی یوسفی ظهر امروز در جلسه کارگروه سلامت این شهرستان با اشاره به پیشرفت‌های کشور در عرصه‌های علمی و پزشکی اظهار داشت: ما در حوزه سلامت با وجود اقدام‌های صورت گرفته هنوز هم نیازمند کارهای بسیاری هستیم.
وی افزود: با وجود اینکه ما در فناوری‌های پزشکی در رتبه‌های بالای جهانی قرار داریم، باید همه تلاش و همت خود را برای گسترش فعالیت‌ها و رسیدن به قله‌های افتخار به کار بگیریم.
فرماندار شهرستان ابهر با بیان اینکه در حوزه بهداشت روانی بسیار کار داریم، ابراز داشت: وقتی که شاهد وقوع خودکشی در افراد تحصیلکرده جامعه نیز هستیم، این امر نشان از آن دارد که خروجی مناسبی از دانشگاه‌های ما صورت نگرفته است.
وی ادامه داد: در بحث بهداشت روانی فعالیت‌های صورت گرفته در آموزش و پرورش کافی نیست و خواهان تداوم و ارتقای برنامه‌ها و فعالیت‌ها هستیم.
یوسفی با تاکید بر لزوم اطلاع‌رسانی دقیق به اولیای دانش‌آموزان و دانشجویان در زمینه بهداشت روانی خاطرنشان کرد: مباحثی همچون بحث خودکشی و بهداشت روانی باید در جمع متولیان و مربیان مدارس و همچنین روسای دانشگاه‌های منطقه مطرح شود.
وی اضافه کرد: با توجه به آغاز سال تحصیلی و نیاز به توجه در زمینه بهداشت روانی دانش‌آموزان، شبکه بهداشت در این راستا نسبت به بررسی ویژه دانش‌آموزان شبانه‌روزی مدارس شهرستان و آگاهی از سلامتی ایشان اقدام‌های لازم را انجام دهد.
فرماندار شهرستان ابهر با تاکید بر اجرای کار تیمی در حوزه بهداشت تصریح کرد: اگر مسئولان و دستگاه‌های اجرایی دست در دست هم داده و با همیاری و همکاری لازم به پیش بروند، در آن صورت شاهد رفع مشکلات و بهبود وضعیت خواهیم بود.
وی اضافه کرد: باید روش‌ها را تغییر را داده و با ابتکار و ابداع در برنامه‌ها نتیجه موثرتر و بهتری بگیریم.
یوسفی در پایان با بیان اینکه جمعیت هدف ما در بحث بهداشت روانی آسیب‌پذیر هستند، گفت: بیماران روانی ما چون خود را بیمار نمی‌دانند به این دلیل از مراجعه در زمینه درمان اقدامی را صورت نمی‌دهند.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول