اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار تبریز:

شهروندان در تدوین لایحه بودجه سال آینده همکاری کنند

خبرگزاری فارس: شهردار تبریز از عموم شهروندان و صاحب‌نظران مسائل شهری خواست شهرداری تبریز را در تدوین و تهیه لایحه بودجه سال 91 شهرداری یاری کنند.

شهروندان در تدوین لایحه بودجه سال آینده همکاری کنند
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، علیرضا نوین با تأکید بر این که تدوین برنامه‌های راهبردی برای اداره بهتر و توسعه آتی شهر بدون مشارکت و همکاری شهروندان و کارشناسان امکان‌پذیر نیست، تهیه و تدوین بودجه سالانه شهرداری مبتنی بر خواست و مطالبات مردم را اصلی‌ترین راه برای تحقق اهداف توسعه شهری برشمرد و اظهار داشت: با توجه به آغاز مراحل تهیه و تدوین بودجه سال 91 شهرداری، این مجموعه به منظور بودجه‌بندی مناسب و مبتنی بر نیازهای اصلی شهر و شهروندان اقدام به بسترسازی در راستای مشارکت و همکاری حداکثری مردم، اساتید، کارشناسان و صاحب‌نظران مسائل شهری در تدوین بودجه سال آینده کرده تا بتواند بودجه‌ای راهبردی، مفید و کاربردی در راستای نیازهای شهری تدوین کند.
وی افزود: از این رو از تمام شهروندان، کارشناسان، اساتید و صاحب‌نظران می‌‌خواهیم پیشنهادات، نظرات و طرح‌های خود را در خصوص بودجه سال آتی به معاونت برنامه‌ریزی و توسعه شهرداری واقع در میدان ساعت، ارتش جنوبی، ساختمان شماره 2 شهرداری ارائه کنند.
شهردار تبریز  ابراز امیدواری کرد، با همکاری بیشتر مردم در اداره شهر، تبریز بیش از گذشته به سمت تحقق اهداف توسعه حرکت کند.
 
کارکنان شهرداری آموزش ضمن خدمت می‌بینند
نوین ادامه داد: دوره‌های آموزش ضمن خدمت برای کارکنان و مدیران شهرداری تبریز در قالب دوره‌های پودمانی برگزار می‌شود.
شهردار تبریز خاطرنشان کرد: دوره‌های آموزش پودمانی کارکنان با هدف ارتقای سطح دانش و مهارت‌ها و نیز افزایش توانمندی‌های کارکنان شهرداری تبریز در دستور کار معاونت برنامه‌ریزی و توسعه این مجموعه قرار گرفته و از ابتدای آبان‌ماه جاری برگزار خواهد شد.
نوین در ادامه با اشاره به رشته‌های پیش‌بینی شده برای این دوره‌ها افزود: کارکنان و پرسنل شاغل در حوزه‌های حسابرسی و مالی، املاک، بازرسی، حراست، روابط عمومی و اموال و انبار، فضای سبز، شهرسازی، حمل و نقل و ترافیک برای افزایش سطح دانش و توانمندی‌های کاری خود در این دوره‌ها شرکت خواهند کرد.
 وی بیان کرد: شرکت در این دوره‌های الزامی است و کارکنانی که موفق به گذراندن این دوره‌ها شوند از مزایایی چون ارتقای گروه‌ شغلی، پاداش رقابت، ارتقای درجه کارشناسی و پاداش‌های نقدی برخوردار خواهند شد.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول