اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با موضوع هدفمندی یارانه­ها؛

نخستین جلسه آزاداندیشی دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار شد

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی اصفهان گفت: نخستین جلسه کرسی آزاداندیشی با موضوع هدفمندی یارانه‌ها با حضور دانشجویان در دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار شد.

نخستین جلسه آزاداندیشی دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار شد
محمد ملک‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان بیان داشت: این مناظره دانشجویی نخستین جلسه از سلسله جلسات تبلور اندیشه دانشجو است که توسط بسیج دانشجویی و با کارشناسی دکتر علی قادری در سالن کنفرانس دانشکده برق دانشگاه صنعتی اصفهان تشکیل شد.
وی افزود: در این برنامه چهار نفر از دانشجویان دانشگاه صنعتی اصفهان به ارایه نظرات خود پیرامون طرح تحول اقتصادی و هدفمندی یارانه ها  و حذف آن پرداختند.
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی اصفهان با اشاره به اهداف اولیه قانون هدفمندی یارانه­ها ارائه شده در این جلسه تصریح کرد: بررسی و نقد عملکرد دولت فعلی در اجرایی کردن این قانون، نقد عملکرد دولت‌های قبل در تعدیل نرخ ارز و پوشش­های یارانه­ای و پیشنهادها پیرامون نحوه صحیح هزینه کردن مبالغ نقدی یارانه­ها در دولت از جمله موضوعاتی است که دانشجویان در مورد آنها به بحث و تبادل نظر پرداختند.
وی در ارتباط با تریبون آزاد این برنامه یادآور شد: حاضران نظرات مخالف و موافق خود را در ارتباط با هدفمندی یارانه­ها ارایه کردند و موافقان طرح پرداخت نقدی یارانه، این روش را سبب کمک به قشر کم درآمد و مستضعف جامعه دانستند.
ملک‌زاده ادامه داد: موافقان با اعلام اینکه اجرای طرحی با این ابعاد و گستردگی به طور قطع اشکالاتی را نیز در پی دارد که باید آنها را برطرف کرد، زیرا این طرح به عدالت نزدیک­تر است.
وی با بیان نقطه نظرات مخالفان نحوه اجرای طرح تحول اقتصادی اظهار داشت: دانشجویان با اشاره به کمبودهای کار در این طرح معتقد بودند که تحول اقتصادی به هدفمند کردن یارانه­ها محدود نمی­شود و دولت با پرداخت نقدی صرف یارانه‌­ها به مردم، عدم افزایش تولید، هزینه کردن نادرست در بخش­های مختلف اقتصادی و عدم اختصاص یارانه­ها به بخش تولیدی کشور، در این زمینه عملکرد نامناسبی داشته است.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول