اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

غیبتی که دلیل آن برای اصحاب رسانه بی‌پاسخ ماند؛

مربیان صبا و شهرداری در نشست خبری پیش از بازی شرکت نکردند

خبرگزاری فارس: مربیان تیم‌های فوتبال صبای قم و شهرداری تبریز در نشست خبری پیش از دیدار امروز تیمشان شرکت نکردند.

مربیان صبا و شهرداری در نشست خبری پیش از بازی شرکت نکردند
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در حالی که دیدار تیم‌های فوتبال صبای قم و شهرداری تبریز از یازدهمین هفته دور رفت یازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور قرار است امروز در ورزشگاه یادگار امام قم برگزار شود، مربیان دو تیم باید قبل از بازی در نشست خبری و پاسخگویی به اصحاب رسانه حاضر می‌شدند که این اتفاق رخ نداد.
البته حضور نفر نخست کادر فنی هر تیم لیگ برتری در نشست خبری پیش از هر مسابقه لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور امری اجباری از سوی سازمان لیگ و کنفدراسیون فوتبال آسیا است و مربیان تیم‌های لیگ برتری طبق قانون AFC ملزم به اجرای آن هستند.
با این حال غیبت عبدالله ویسی و میودراگ یسیچ سرمربیان تیم‌های فوتبال صبای قم و شهرداری تبریز در نشست خبری پیش از مسابقه یازدهم دو تیم در لیگ برتر برای خبرنگاران بدون پاسخ ماند تا احتمالا در جلسه خبری پایان بازی امروز توسط ویسی و یسیچ به آن پاسخ داده شود.
خبرنگاران وقتی دلیل غیبت عبدالله ویسی، سرمربی تیم فوتبال صبای قم در این جلسه خبری را جویا شدند، از سوی ناصر بختیاری‌زاده مربی صبای قم عنوان شد که ویسی گویا با کسالتی رو‌به‌رو شده و به همین خاطر از حضور در این جلسه عذرخواهی کرد.
از سوی دیگر دلیل غیبت میودراگ یسیچ سرمربی تیم فوتبال شهرداری تبریز در این نشست خبری نرسیدن این مربی به قم اعلام شد که البته این موضوع هم تنها یک توجیه عادی و پیش پا افتاده برای تشریح دلیل غیبت سرمربی حریف تبریزی صبا بود.
خبرنگاران نیز وقتی غیبت دو سرمربی را دیدند چندان به آن نپرداختند و از نماینده عبدالله ویسی در این نشست خبری یعنی ناصر بختیاری‌زاده، مربی تیم فوتبال صبای قم استقبال کرده و آخرین وضعیت تیم فوتبال صبای قم را در حضور وی و سیدمرتضی ‌هاشمی‌زاده بازیکن با تجربه صبای قم که به همراه وی به نشست خبری آمده بود، جویا شدند.
باید امروز منتظر پایان دیدار تیم‌های فوتبال صبای قم و شهرداری تبریز بمانیم و ببینیم که میودراگ یسیچ سرمربی تیم فوتبال شهرداری تبریز و عبدالله ویسی، سرمربی تیم فوتبال صبای قم چه توضیحی در خصوص غیبت خود در نشست خبری پیش از بازی به خبرنگاران خواهند داشت.
بر اساس برنامه سازمان لیگ برتر فدراسیون فوتبال، تیم‌های فوتبال صبای قم و شهرداری تبریز در یکی از سه دیدار باقی مانده از هفته یازدهم نیم فصل نخست یازدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس از ساعت 15 و 30 دقیقه امروز در ورزشگاه 15 هزار نفری یادگار امام قم برابر یکدیگر صف‌آرایی می‌کنند.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول