اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسلی:

3 امتیاز بازی با شهرداری آستارا در قم می‌ماند

خبرگزاری فارس: مربی تیم فوتبال صبای نوین قم گفت: تساوی خانگی هفته قبل مقابل شهرداری زنجان کاملا اتفاقی بود و اکنون برای کسب سه امتیاز بازی با شهرداری آستارا در خانه مصمم هستیم.

3 امتیاز بازی با شهرداری آستارا در قم می‌ماند
سعید توسلی امروز در حاشیه تمرینات پیش از دیدار صبای نوین قم با البرز شهرداری زنجان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، در خصوص این دیدار خانگی اظهار کرد: برای کسب هفت امتیاز از سه هفته اخیر بازی‌های خوبی ارائه کردیم و اکنون نیز آماده دیدار با شهرداری آستارا هستیم.
وی با تاکید بر آمادگی تیم فوتبال صبای نوین قم برای مسابقه هفته سوم، گفت: می‌خواهیم در این دیدار به پیروزی برسیم تا در صدر گروه دوم جایگاه خود را تثبیت کنیم به همین خاطر در طول هفته گذشته با تمهیدات خوبی تمرین کرده‌ایم.
مربی تیم فوتبال صبای نوین قم با بیان اینکه شرایط این تیم از نظر فنی مهیای این دیدار است، بیان کرد: تلاش می‌کنیم با پیروزی در این دیدار سه امتیاز را در خانه حفظ کنیم زیرا صبای نوین قم در این فصل شرایط خوبی برای صعود به لیگ دسته دوم جام آزادگان دارد.
وی عنوان کرد: با اینکه تمرینات را دیر آغاز کردیم و زمان کافی برای آماده‌سازی تیم در اختیار نداشتیم اما در سه بازی گذشته هماهنگی خوبی کسب کردیم و تلاش می‌کنیم در این بازی سه امتیاز را در خانه حفظ کنیم زیرا موفقیت در این مسابقه هدف تمام نفرات تیم است.
توسلی با بیان اینکه بازیکنان تیم با گذر زمان به هماهنگی بیشتری دست خواهند یافت، اظهار کرد: بازیکنان خوبی در تیم ما حضور دارند که همگی از استعدادهای فوتبال قم هستند و روز به روز از نظر تاکتیکی و روحی بهتر شده و نماینده شایسته‌ای برای فوتبال قم در لیگ آزادگان خواهیم بود.
وی در مورد تقابل فردای صبای نوین قم با شهرداری آستار در لیگ آزادگان عنوان کرد: شناخت چندانی از حریف خود نداریم و فقط اطلاعات ما از نتایج این تیم در سه هفته گذشته است ولی بازیکنان صبای نوین از نظر فنی و تاکتیکی آماده و سرحال در این دیدار به میدان می‌روند.
مربی تیم فوتبال صبای نوین قم خاطرنشان کرد: در این بازی خانگی فقط به دنبال پیروزی و کسب سه امتیاز هستیم تا از نظر روحی تقویت شده و در ادامه بازی‌های لیگ دسته سوم جام آزادگان در مرحله گروهی با توان مقابل حریفان دیگر قرار بگیریم.
وی با اشاره به شرایط تیم فوتبال صبای نوین قم در آستانه این دیدار تصریح کرد: بازیکنان بسیار خوبی جذب کرده‌ایم و در این چند هفته نیز نتایج ما نشان از انگیزه و آمادگی تیم دارد و در این بازی نیز تنها به سه امتیاز فکر می‌کنیم.
تیم فوتبال صبای نوین قم از ساعت 14 و 30 دقیقه عصر فردا در دیداری خانگی از هفته چهارم مرحله گروهی مسابقات لیگ آزادگان در مجموعه ورزشی تختی قم میزبان تیم شهرداری آستارا خواهد بود.
انتهای پیام/ج20
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول