اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه گلپایگان:

فرعون‌های منطقه یکی پس از دیگری غرق می‌شوند

خبرگزاری فارس: امام جمعه گلپایگان گفت: فرعون‌های منطقه یکی پس از دیگری در رود نیل غرق می‌شوند دیروز نوبت نامبارک و بن‌علی بود و امروز نوبت قذافی شده و فردا نوبت ملک عبدالله و دیگر فرعون‌هایی است که خون ملت‌ها را در شیشه کرده‌اند.

فرعون‌های منطقه یکی پس از دیگری غرق می‌شوند
به گزارش خبرگزاری فارس از گلپایگان، حجت‌الاسلام محمدرضا اسماعیلی در نماز سیاسی عبادی این هفته شهرستان گلپایگان بیان داشت: قابلیت‌ها و ظرفیت‌های زیادی در جوانان شهرستان وجود دارد که باید شکوفا شود و امیدواریم این جوانان بر سکوهای پر افتخار میادین بین‌المللی ورزشی بدرخشند.
وی افزود: ما باید جوانان را به ورزش تشویق و بسترسازی کنیم و زمینه فعالیت‌های ورزشی را در شهرستان فراهم کنیم.
اسماعیلی در ادامه گفت: ما در تمام عمر به ورزش نیاز داریم، در گذشته زندگی با ورزش و تحرک همراه بود اما امروزه به علت ماشینی شدن زندگی انسان‌ها کمتر تحرک دارند بنابراین برای سلامتی خود باید بیشتر به ورزش بپردازیم.
نماینده ولی فقیه در شهرستان گلپایگان تصریح کرد: باید شئون اسلامی در ورزش بانوان رعایت شود و شهر نیاز به سالن‌های سرپوشیده با امکانات ورزشی دارد، اگر خیرین این توانمندی را دارند، کمک کنند و کار خیر را تنها در اجرای امور مذهبی نبینند.
وی با اشاره به اعتراض و افشاگری کاپیتولاسیون توسط امام (ره) بیان داشت: سال‌ها از آن روزگار می‌گذرد و ما نباید فراموش کنیم که استعمار در کشور ما چه کارهایی انجام می‌داد و سران کشور ما در آن زمان چگونه تسلیم خواسته‌های آمریکایی‌ها بودند.
امام جمعه گلپایگان تاکید کرد: در قانون کاپیتولاسیون آمده بود که اگر یک آمریکایی در ایران فردی را بکشد، مصونیت قضایی دارد و دستگاه قضایی ایران حق برخورد با آن آمریکایی را ندارد.
وی افزود: به برکت خون شهیدان و مجاهدت‌های ملت ایران، جوانان ما سینه سپر کردند و در مقابل تجاوزگران ایستادند تا درخت انقلاب اسلامی هر روز پر بارتر شود.
اسماعیلی همچنین در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه به سفر رهبر انقلاب به استان کرمانشاه اشاره کرد و گفت: استکبار و صهیونیست در آستانه سفر ایشان گروه پژاک را به جان انقلاب اسلامی انداختند و به گونه‌ای وانمود کردند که این استان امن نیست، اما رهبری با درایتی که داشتند با سفر به این استان و شهرهای استان کرمانشاه، نقشه‌های دشمن را نقش بر آب کردند.
وی اضافه کرد: استکبار جهانی و صهیونیست همچنین ذهن‌ها را متمرکز اختلاف شیعه و سنی کردند و با طرح توطئه ترور سفیر آمریکا در عربستان باز هم خواستند چهره ایران را در دنیا مشوش کنند و در این میان اوباما هم بدون هیچ دلیل و مدرکی وارد این بازی سیاسی شد.
نماینده ولی فقیه در شهرستان گلپایگان تصریح کرد: استکبار جهانی تا دیروز عرب‌ها را حامی خودشان می‌دانستند و با استفاده از رسانه‌ها و امپراطوری‌های خبری بر این امر پافشاری می‌کردند اما کشورهای غربی و مردم آمریکا امروز به میدان آمده‌اند و حق و حقوقشان را از سرمایه‌داران طلب می‌کنند.
اسماعیلی افزود: امروزه فرعون‌های منطقه یکی پس از دیگری در رود نیل غرق می‌شوند، دیروز نوبت نامبارک و بن‌علی بود و امروز نوبت قذافی شده و فردا نوبت ملک عبدالله و دیگر فرعون‌هایی است که خون ملت‌ها را در شیشه کرده‌اند.
وی بیان داشت: استکبار جهانی روزی ملت ایران را در انزوای بین‌المللی قرار داده بود اما این ملت بر اساس اندیشه‌های قرآن و اهل‌بیت (ع) قیام کردند تا کشور را به استقلال و آزادی برسانند و امروز می‌بینیم که جمهوری اسلامی جایگاه خودش را در دنیا پیدا کرده و به زودی صدای شکستن نظام ستمگر لیبرالیسم به گوش می‌رسد.
اسماعیلی در مورد شهرستان گلپایگان گفت: تفرقه و پراکندگی ما را به جایی رهنمون نمی‌کند پس باید دست به دست هم دهیم و برای آبادانی و رشد شهرستان بکوشیم چون قابلیت‌های زیادی در شهرستان وجود دارد که باید به همه آنها رسیدگی شود، مردم خواسته‌های منطقی و به حقی دارند که باید مطالعه شود.
امام جمعه گلپایگان تصریح کرد: مساجد و ائمه جماعات باید پویاتر و فعال‌تر باشند و تنها به حضور پیرمردها در مساجد قناعت نکنند و به گونه‌ای فضای مسجد را فراهم کنند که جوانان حضور چشمگیری در مساجد داشته باشند.
انتهای پیام/م10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول