اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام‌جمعه موقت ورامین:

ایرانی‌ها خود قربانی ترورند، ما اهل منطقیم نه ترور

خبرگزاری فارس: امام‌جمعه موقت ورامین با غیرانسانی خواندن اتهام آمریکایی‌ها به جمهوری اسلامی در مورد طرح نقشه ترور سفیر عربستان در آمریکا گفت: ایرانی‌ها خود قربانی ترورند.

ایرانی‌ها خود قربانی ترورند، ما اهل منطقیم نه ترور
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب تهران؛ حجت‌الاسلام والمسلمین سید محسن محمودی در خطبه اول نماز‌جمعه این شهر پس از توصیه خود و نمازگزاران که رعایت تقوای الهی گفت: اگر خدا ترس و متقی باشیم هدایت خواهیم شد، تقوا رعایت حدود الهی است و نمی‌توان چیزی را از پروردگار پنهان داشت.
امام‌جمعه موقت ورامین ادامه داد: برای رسیدن به هدایت نیازمند دستورالعمل هستیم ذات حق قرآن را قانون هدایت متقین معرفی نمود.
وی تصریح کرد: هم امیر‌المومنین(ع) و هم معاویه‌بن ابوسفیان لااله‌الله می‌گفتند اما آیا هر دوی اینها هدایت شدند توحید واقعی و هدایت اصیل در مسیر چارچوب قران و به وسیله امام معصوم (ع) صورت می‌گیرد پس قدر امامت و ولایت را بدانیم از این بزرگواران درس بگیریم و عامل باشیم تا هدایت یابیم و در صراط مستقیم قرار گیریم.
حجت‌الاسلام محمودی در ادامه با اشاره به سالگرد ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت زهرا (س) گفت: امروز همه باید دست در دست یکدیگر مشکل ازدواج را حل کنیم و به اهل بیت اقتدا کنیم و از ایشان الگو گرفته و خط مشی زندگی خود را مشخص نماییم، اگر پدر و مادری در حالی که زمینه ازدواج فرزندش فراهم است سنگ‌اندازی کنند در تمام گناهان احتمالی این فرزند شریک خواهد بود.
وی تصریح کرد: از سران سه قوه هم می‌خواهیم از باب ضرورت و احکام ثانویه برای مهریه یک سقف قرار دهند اسلام و سیره پیامبر(ص) عملکرد ما را تأیید نمی‌کنند خدا را شکر کانون ازدواج آسان جوانان در کشور قدم‌های خوبی برداشته و برخی موانع را مرتفع نموده است.
امام‌جمعه موقت ورامین سپس با اشاره به روز جهانی نابینایان و عصای سفید جایگاه این عزیزان را بسیار رفیع توصیف نموده و گفت: این افراد از نعمات الهی محرومند ولی باید در نظر داشت بسیاری از این عزیزان علی‌رغم این عدم بی‌بهره بودن توانسته‌اند در زمینه‌های مختلف نقش آفرین باشند. لذا باید جامعه در امر آموزش و پرورش آنان و نیز اشتغال این افراد به مسئولیت خود عمل کند.
وی سپس به روز ورزش و تربیت‌بدنی اشاره نمود و گفت: اسلام سفارشات بسیار به ورزش دارد و به حمد‌الله استعدادهای شهرستان در این زمینه مطلوب است و جا دارد همه مسئولان در این زمینه همت مضاعف نمایند. ورزشکاران نیز در نظر داشته باشند در کنار سلامت جسم به معنویات نیز اهمیت بیشتری دهند.
خطیب نماز‌جمعه ورامین در ادامه روز صادرات را به فعالان این عرصه تبریک گفته و با اشاره به همایش فرش دست‌بافت شهرستان افزود: باید از قالیبافان که هنرمندان واقعی هستند که بیش از پیش حمایت گردد تا این عرصه هنری و اقتصادی برای جوانان باز گردد.
حجت‌الاسلام محمودی سپس با مورد توجه قرار دادن سفر مقام عظما ولایت به کرمانشاه استقبال پرشکوه مردم از معظم‌له را دارای پیام‌های واضحی به دوستان و دشمنان دانسته و گفت: پیام این استقبال به دوستان این است که به داند مردم مطیع و عاشق ولایت هستند و حرکت آنها در صحنه به واسطه هدایت‌های رهبری است و پیرو مردم با ولایت ناگسستنی است هر مسئول و جریانی در خط رهبر باشد مورد علاقه و حمایت مردم است و هر کس با این خط فاصله بگیرد جایگاهی بین مردم نخواهد داشت.
وی روز چهارم آبان‌ماه و روز اعتراض به کاپیتولاسیون را مورد اشاره قرار داد و عنوان کرد: فریاد مظلومانه امام و تبعید غریبانه ایشان بنیاد رژیم منحوس پهلوی را لرزاند و آمریکا و اسرائیل به ذلت کشاند. امروز پس از گذشت نیم قرن از آغاز حرکتی حق طلبی خمینی کبیر شاهد امضحلال نظام سرمایه داری هستیم و فریادهای ضد سرمایه‌داری ۹۹ درصد مردم آمریکا و اروپا علیه یک درصد سرمایه‌دار حاکم به گوش جهانیان رسیده است.
این مسئول گفت: امروز اسرائیل در چنان موضع ضعفی قرار دارد که علی‌رغم میل باطنی خود بیش از 500 اسیر فلسطینی را آزاد می‌نماید.
وی ادامه داد: چگونه خدا را شاکر باشیم که امروز شاهد نابودی دیکتاتور لیبی هستیم و دیری نخواهد پائیدکه عمر ننگین آل سعود و آل‌خلیفه این خائنان حرمین شریفن و خائنان به اسلام نیز به پایان خواهد رسید.
امام‌جمعه موقت ورامین سپس با غیرانسانی خواندن اتهام آمریکایی‌ها به جمهوری اسلامی در مورد طرح نقش ترور سفیر عربستان در آمریکا افزود: جالب است آمریکایی‌ها که در طول تاریخ سیاسی خود جز ترور ظلم و نکبت ندارند جمهوری اسلامی را متهم به ترور می‌کند، بدانید ایرانی‌ها خود قربانی ترورند.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول