اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئول بسیج دانشجویی کشور؛

گردهمایی مسئولان کانون‌های سازمان بسیج دانشجویی قم برگزار شد

خبرگزاری فارس: گردهمایی مسئولان رده‌ها و کانون‌های سازمان بسیج دانشجویی استان قم، از صبح امروز با حضور مسئول بسیج دانشجویی کشور در حال برگزاری است.

گردهمایی مسئولان کانون‌های سازمان بسیج دانشجویی قم برگزار شد
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، سرپرست نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج دانشجویی استان قم در این گردهمایی با بیان اینکه قرآن در بسیاری از جوامع اسلامی از جمله کشور ایران مهجور است، اظهار کرد: برای دانشجوی ایران زمین مصیبت بزرگی است که نتواند قرآن کریم را قرائت کند.
وی عدم تدبر در قرآن را بخش دیگری از سستی جوامع دانست و افزود: بسیاری از گرفتاری‌ها و بیماری‌های موجود در جامعه با تدبر و عمل به قرآن قابل حل است.
حجت‌الاسلام جعفر آزادمنش تصریح کرد: اگر به الفبای دین عمل کنیم بسیاری از مشکلات حل می‌شود، عمده مشکل ما، نشناختن حلال و حرام است.
در ادامه این گردهمایی، مسئول تربیت و آموزش سازمان بسیج دانشجویی کشور معرفت، بصیرت، تربیت و مهارت را چهار مولفه اصلی در فعالیت‌های بسیج دانشجویی عنوان کرد و گفت: این چهار عنصر، نیاز امروز بسیج دانشجویی است.
وی تصریح کرد: برخی می‌گویند باید منتظر باشیم تا دشمن به ما حمله کند یا فتنه‌ها بیشتر شود سپس با آن مقابله کنیم اما باید بدانیم که فتنه‌ها هرچه جلوتر می‌رود، سخت‌تر و سنگین‌تر می‌شوند بنابراین باید تمرین کرده و ذهن خود را فعال کنیم تا آمادگی لازم را برای مقابله داشته باشیم.
جزینی عنوان کرد: باید با استفاده از این چهار مولفه، انقلاب را به خوبی شناخته و خوب مدیریت کنیم و در زمینه خودسازی از آنها بهره بگیریم.
قدیانی، مسئول بسیج دانشجویی کشور و ملاحسنی، مسئول بسیج دانشجویی قم از دیگر سخنرانان این گردهمایی بودند.
گردهمایی مسئولان کانون‌های سازمان بسیج دانشجویی قم از صبح امروز در دو نوبت صبح و عصر برگزار می‌شود که در نوبت عصر آن قرار است قدیری ابیانه، مشاور وزیر امور خارجه و مهدوی نژاد، فرمانده سپاه علی بن ابیطالب(ع) سخنرانی کنند.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول