اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر‌کل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی خبر داد:

توسعه ارتباطات ورزشی در بین استان‌های کشورهای همجوار

خبرگزاری فارس: مدیر‌کل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی گفت: توسعه ارتباطات ورزشی در بین استان‌های کشورهای همجوار اجرایی می‌شود.

توسعه ارتباطات ورزشی در بین استان‌های کشورهای همجوار
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی تربیت‌بدنی آذربایجان شرقی، سیدمحمد شروین اسبقیان در دیدار با سرکنسول ایران در ارزروم ترکیه اظهار کرد: ورزش آذربایجان‌شرقی همواره وزنه سنگین و تاثیر‌گذار در ورزش کشور و حتی منطقه بوده و قهرمانان نامی و بزرگی برای ورزش کشور افتخارآفرین شده‌اند.
وی افزود: آذربایجان‌شرقی ظرفیت و پشتوانه خوبی در ورزش دارد و امکانات و زیرساخت‌های ورزش استان مناسب برای برگزاری رقابت‌های بین‌المللی و مراودات کشورهای منطقه دارد.
مدیر‌کل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی در ادامه بیان کرد: در سند راهبردی ورش استان در پنج سال آینده توجه و نگاه ویژه‌ای به توریسم ورزشی و توسعه روابط ورزشی در بین کشورهای همسایه و آسیایی میانه داریم و برای توسعه توریسم ورزشی برنامه‌های خاصی داریم.
ابراهیم فیروزی مشاور امور بین‌الملل اداره ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی گفت: امکانات آذربایجان‌شرقی و تبریز از قبیل فرودگاه بین‌المللی، هتل و باشگاه‌های توانمند در سطح خوبی است و برگزاری چهار دوره رقابت‌های بین‌المللی در سال 90 در تبریز، استان را برای میزبانی‌های بیشتر و حضور تیم‌های قدرتمندتر مهیا می‌کند.
وی افزود: خروجی رقابت‌ها و مسابقات بین‌المللی برای اداره ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی مهم بوده و برای این امر هیچگونه محدودیت مالی نداریم.
فیروزی افزود: در نظر داریم برای توسعه روابط ورزشی دبیرخانه‌ای با حضور نمایندگان ورزش آذربایجان‌شرقی، آذربایجان‌غربی، ارزروم ترکیه، ایروان ارمنستان و باکو جمهوری آذربایجان تشکیل دهیم و جشنواره و المپیادی هر ساله در دو بخش بانوان و آقایان بر اساس رشته‌های توانمند مشترک کشورها به میزبانی یک کشور بوده و این دبیرخانه و المپیاد را به رقابت‌های آسیایی میانه و قفقاز در سطح وسیعی‌تری برگزار کنیم.
رضا قلیچ‌خان سرکنسول ایران در ارزروم ترکیه، رضا یعقوبی، رئیس نمایندگی وزارت امور خارجه در شمال‌غرب کشور با سیدمحمد شروین‌اسبقیان مدیر‌کل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی برای توسعه همکاری‌های ورزشی بین تبریز و ارزروم جلسه‌ای تشکیل دادند.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول