اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار عسلویه خبر داد:

60 نفر از سرنشینان شناور غرق شده در عسلویه نجات یافتند/ عملیات نجات ادامه دارد

خبرگزاری فارس: بخشدار عسلویه گفت: 60 نفر از سرنشینان شناور غرق شده نجات یافتند و در حال حاضر عملیات نجات ادامه دارد.

60 نفر از سرنشینان شناور غرق شده در عسلویه نجات یافتند/ عملیات نجات ادامه دارد
عبدالله نادری لحظاتی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در عسلویه اظهار داشت: با تلاش نیروهای امدادی و نیروهای مردمی تاکنون تعداد 60 نفر از ۷۲ سرنشین شناور غرق شده در آبهای خلیج‌فارس نجات یافته‌اند.
وی افزود: از نخستین لحظات حادث شدن این رویداد، نیروهای امداد و نجات از سازمان منطقه ویژه، پدافند غیرعامل، نیروی دریایی سپاه پاسداران، اداره بندر و دریانوردی پارس جنوبی و سایر نیروهای امدادی در عملیات نجات شرکت کردند که تاکنون موفق به نجات جان بیش از 60 سرنشین این شناور شده‌ایم.
بخشدار عسلویه خاطرنشان کرد: عملیات تجسس و نجات دریایی با بهره‌گیری از چند فروند یدک‌کش و شناور ناجی تحت مدیریت مرکز تجسس و نجات دریایی اداره بنادر و دریانوردی عسلویه آغاز شد و پدافند غیرعامل منطقه ویژه با مدیریت مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس انجام شد.
نادری اضافه کرد: هم‌اکنون عملیات تجسس و نجات دریایی و هوایی با به کارگیری چندین شناور و یک بالگرد که از جزیره کیش به عملیات تجسس و نجات پیوسته برای یافتن 12 سرنشین دیگر این شناور ادامه دارد.
وی گفت: بیشتر صیادان و شناورهای مستقر در منطقه با همه وجود و با آخرین تجهیزات برای نجات افراد باقی‌مانده در این عملیات امداد و نجات حضور دارند.
بخشدار عسلویه یادآور شد: این کشتی از مبدا سکوهای نفتی دریایی در آب‌های خلیج فارس به طرف بندر عسلویه در حرکت بوده که به طور ناگهانی و به دلایلی نامشخص در 15 مایلی این بندر دچار حادثه گردیده و غرق شده است.
نادری اذعان داشت: امیدوار هستیم با تلاش دسته‌جمعی نیروهای امدادی و با دعای خیر مردم تمام سرنشینان این شناور به سلامت به ساحل نجات برسند.
انتهای پیام/ز20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول