اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی ملوان بندرانزلی:

داماش را شکست می‌دهیم

خبرگزاری فارس: سرمربی ملوان بندرانزلی گفت: در هفته یازدهم لیگ برتر و در ورزشگاه خانگی، داماش گیلان را شکست می‌دهیم.

داماش را شکست می‌دهیم
به گزارش خبرگزاری فارس از انزلی، فرهاد پورغلامی عصر امروز در جمع خبرنگاران قبل از دیدار خانگی با داماش گیلان، اظهار داشت: تنها به پیروزی در مقابل داماش فکر می‌کنیم و مطمئن هستیم با توان بازیکنان و ارائه یک بازی خوب بتوانیم هر سه امتیاز این دیدار را کسب کنیم.
وی با اشاره به محرومیت محمد همرهنگ بازیکن ملوان بندرانزلی در این دیدار افزود: غلامی و مهدوی نیز در تیم داماش محروم هستند ولی تمام تلاشمان معطوف به برد است.
سرمربی ملوان بندرانزلی با اشاره به حساسیت‌های دربی گیلان در بین هواداران هر دو تیم گفت: دربی گیلان تنها سه امتیاز دارد ولی هواداران ملوان مانند گذشته از ما پیروزی می‌خواهند.
وی با اشاره به نوسان نتیجه‌گیری ملوان در فصل جاری، تصریح کرد: در چند دیدار به ویژه مقابل راه‌آهن و صنعت نفت آبادان شایسته مساوی یا باخت نبودیم و در برخی از بازی‌ها با بدشانسی نتایج و امتیازات را در عین ناباوری از دست دادیم. 
پورغلامی با بیان اینکه این دیدار برای هواداران ملوان اهمیت فراوانی دارد، ابراز داشت: کسب سه امتیاز برایشان شادی‌آفرین است و از این رو با درک شرایط حساس این بازی برای خوشحالی تماشاگران تلاش کنیم.
وی با اشاره به تمرینات هفته گذشته تیم ملوان یاد‌آور شد: ملوان تیم جوانی است و با استفاده از سرمایه‌های جوان و هواداران می‌تواند به جایگاه خود دست یابد.
سرمربی ملوان بندرانزلی برتری در این دیدار خانگی را از اهداف ملوان عنوان کرد و افزود: برای سه امتیاز این دیدار در مقابل داماش بازی می‌کنیم. 
وی به روند رو به رشد تیم ملوان اشاره کرد و افزود: تیم ما با گذشت زمان بهتر از هفته‌های قبل می‌شود و شرایط خوبی از نظر فنی داریم.  
پورغلامی با اشاره به حضور پرشور و حمایت ویژه تماشاگران انزلی در ورزشگاه تختی انزلی خاطرنشان کرد: روحیه بالای تیمی در ملوان حاکم است. 
به گزارش فارس،تیم‌های فوتبال ملوان بندرانزلی و داماش گیلان در هفته یازدهم از رقابت‌های فوتبال لیگ برتر کشور، عصر روز جمعه 29 مهر در ورزشگاه تختی انزلی به مصاف هم می‌روند. 
داماش گیلان تا پایان رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور در هفته دهم، با 12 امتیاز در رتبه دوازهم جدول لیگ برتر و ملوان بندرانزلی با 10 امتیاز در جایگاه چهاردهم قرار دارد.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول