اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه دهدشت:

مردم کرمانشاه به بیداری اسلامی جان بخشیدند

خبرگزاری فارس: امام جمعه دهدشت گفت: سفر مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه و استقبال بی‌سابقه مردمی از آن حضرت که در همه شبکه‌های تلویزیونی جهانی پخش شد، به بیداری اسلامی در سطح جهان جان بخشید.

مردم کرمانشاه به بیداری اسلامی جان بخشیدند
حجت‌الاسلام سید‌نصیر حسینی ‌همزمان با پایان سفر مقام معظم رهبری به کرمانشاه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دهدشت اظهار کرد: سفر مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه طلوع خورشید ولایت در آن سرزمین بود و تحول عظیم معنوی در میان مردم آن دیار ایجاد کرد.
امام جمعه دهدشت افزود: امروزه ما هم دیدیم مردم چه عاشقانه به گرد شمع ولایت می‌چرخند و اشک شوق می‌ریزند که اینها مایه امید ملت و تقویت مقاومت در برابر دشمنان می‌شود.
‌حسینی با اشاره به استقبال بی‌نظیر مردم کرمانشاه از مقام معظم رهبری گفت: این نشانه قدرت ولایت و ریشه‌دار بودن پیوند رهبری و مردم است.
امام جمعه دهدشت گفت: در هیچ جای دنیا چنین چیزی نمی‌بینم که مردم این‌گونه عاشقانه به گرد رهبری یک نظام بچرخند و جان خویش را فدای او کنند که این وحدت بین مردم و مسولان در دنیا بی‌نظیر است.
وی با بیان اینکه از بدو انقلاب تاکنون دشمنان توطئه‌های کمرشکن زیادی را علیه نظام طراحی کرده‌اند، عنوان کرد: این توطئه‌ها به خاطر وحدت مردم و عشق و محبتشان به ولایت‌فقیه در هم شکسته شد.
حسینی در ادامه گفت: این در صحنه بودن مردم سبب انرژی بخشیدن به نظام و مقاوم شدن آن در برابر توطئه‌های شوم دشمنان می‌شود و به مردم امیدواری می‌بخشد تا دشمن را مایوس کنند.
امام جمعه دهدشت با اشاره به بیداری اسلامی در منطقه تصریح کرد: اکنون که مردم منطقه متحول شده‌اند با دیدن این شور و شوقی که مردم ما در دیدار با رهبرشان دارند و پس از گذشت 30 سال از عمر انقلاب می‌توانند ایران را به عنوان الگویی موفق برای خود انتخاب کنند.
حسینی اظهار کرد: سفر مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه و استقبال بی‌سابقه مردمی از آن حضرت که در همه شبکه‌های تلویزیونی جهانی پخش شد به بیداری اسلامی در سطح جهان جان بخشید.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول