اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌شرقی خبر داد:

واگذاری 30 درصد سهام کارخانه‌ها به کارگران

خبرگزاری فارس: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌شرقی گفت: با واگذاری 20 تا 30 درصدی سهام کارخانه‌ها به کارگران در زمینه نقش‌آفرینی آنان در حوزه سرمایه‌گذاری تلاش می‌شود.

واگذاری 30 درصد سهام کارخانه‌ها به کارگران
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، یونس فاتح ظهر امروز در مراسم معرفی به عنوان مدیرکل جدید تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌شرقی بر ضرورت خدمت‌رسانی صادقانه و پرتلاش به مردم تاکید کرد.
وی با اشاره به اولویت‌های این اداره کل در خدمت‌رسانی به مردم بیان کرد: در این راستا اولویت‌هایی با توجه به فرمایشات رهبری و تاکیدات ریاست جمهوری تدوین شده است.
وی با اشاره به اهمیت قانون کار گفت: این قانون پس از قانون اساسی دارای اهمیت برتر بوده و بر همین اساس اجرای صحیح آن تاکید می‌شود.

واگذاری 30 درصد سهام کارخانه‌ها به کارگران
فاتح، بر حمایت از تشکل‌های کارگری تاکید کرد و افزود: با واگذاری 20 تا 30 درصدی سهام کارخانه‌ها به کارگران در زمینه نقش‌آفرینی آنان در حوزه سرمایه‌گذاری تلاش می‌شود.
وی اظهار کرد: توجه به عزت کارگران و جلوگیری از ارتزاق سیاسی برخی افراد و جریان‌ها از این قشر، مورد توجه قرار خواهد گرفت.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌شرقی تاکید کرد: کسانی که ادامه حیات سیاسی خود را در استفاده از قشر کار می‌دانند باید هر چه سریع‌تر تکلیف خود را مشخص کنند.
وی با اشاره به حضور این اداره کل در نمایشگاه توانمندی دولت گفت: در نمایشگاه توانمندی دولت معرفی ظرفیت‌های مشاغل خانگی نیز مورد توجه خواهد بود.
فاتح اظهار کرد: فروشگاه ایده در آذربایجان‌شرقی راه‌اندازی می‌شود که راه‌اندازی این فروشگاه به صورت پایلوت بوده و اگر این فروشگاه موفق باشد در زمینه‌های دیگر نیز شاهد راه‌اندازی فروشگاه‌هایی با هدف ارتقای جایگاه کار و تعاونگران در استان خواهیم بود.
مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌شرقی تاکید کرد: باید در زمینه کارهای مدیریتی از شعار و سخنرانی صرف پرهیز کرد و انرژی‌ها را در زمینه کار و تلاش صرف کرد.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول