اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سفر مهر در مهر/

طلوع خورشید ولایت از شهرستان شرقی کرمانشاه

خبرگزاری فارس: مردم شهرستان کنگاور دیروز شاهد طلوع خورشید ولایت در آسمان دل‌های ولایتمدار خود بودند، اجتماع عظیم مردم کنگاور در ورزشگاه شهید قلیوند گوشه‌ای از ابراز ارادت و مهرورزی شهرستان شرقی کرمانشاه به ولایت فقیه بود.

طلوع خورشید ولایت از شهرستان شرقی کرمانشاه
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، خنک‌ترین شهرستان استان دیروز با گرمای وجود رهبر معظم انقلاب رنگ‌ و بوی دیگری به خود گرفت. استقبال از ولی امر مسلمین با سبزه و دود اسفند حکایت از طراوت بهار در دل پاییز داشت.
مهر ولایت ۲۷ مهر سال ۹۰ را برای همیشه در تاریخ چند هزار ساله کنگاور زنده کرد. شهر بزرگانی همچون حاج‌آقا بزرگ عراقی عالم گرانقدری که رهبر معظم انقلاب در قدر و منزلتش سخن گفته دیروز نشان داد که میراث این بزرگان در علم و ادب و بصیرت را با عشق و ارادت به ولی فقیه قدر دانسته‌‌اند.
کنگاوری‌ها ولایتمداری و معنویت را با حدود ۴۰۰ شهید دفاع مقدس در اوایل انقلاب نشان دادند و دیروز پس از ۲۳ سال از پایان جنگ با حضور باشکوه خود ثمره خون این شهیدان را به نمایش گذاشتند.
شهر معبد آناهیتا دیروز هم حاصل عبودیت و بندگی در پیشگاه خداوند متعال را با استقبال چند‌ هزار نفری از نایب حضرت ولی‌عصر در ورزشگاه شهید قلیوند در طبق اخلاص گذاشتند و نشان دادند که هیچگاه اجازه نخواهند داد آرمان راه شهید قلیوندها در پیچ ‌و خم روزمرگی و رفاه‌زدگی فراموش شود.
حضور رهبر معظم انقلاب در میان دانشجویانی که به استقبال آمده بودند چه زیبا وصف شد؛ «آمدی ای رهبرم تا غم ندیدن خورشید روزهایمان را یلدا نکند».
دیروز مردمان شرق استان کرمانشاه در امتداد غرب استان و اورمانی‌زبانان ایران نشان دادند که اگر رهبر معظم انقلاب در ۲۵ کیلومتری مرزی و در نزدیکی ضدانقلاب و آمریکایی‌ها با مردم پاوه در کمال آرامش و امنیت سخن می‌گوید و حدیث عشق بین مرید و مراد روایت می‌شود پیر و جوان شهرستان‌های سنقر، هرسین، صحنه و کنگاور نیز شهادت در راه ولی‌فقیه و نظام مقدس جمهوری اسلامی را تنها آرمان خود می‌دانند. آرمان و آرزوی که یکی از جوانان کنگاوری بیان می‌کرد و جان خود را تحفه‌ای ناقابل برای رهبر می‌شمرد.
دیروز طلوع خورشید ولایت در شرق استان کرمانشاه آسمان‌ دل‌های کنگاوری‌ها را مملو از پرتو مهر و محبت الهی کرده بود.
خیل مشتاقان که به دلیل ازدحام جمعیت فرصت حضور در داخل ورزشگاه شهید قلیوند را نیافته بودند به قدری بود که دوربین‌های تصویربرداری توان ضبط آن را نداشتند. عاشقانی که روی زمین نشسته بودند و گوش دل را به نوای روح‌افزای مقتدای خود سپرده بودند.
افتخار میزبانی عزیزترین میهمان دنیا اسلام نصیبت مردمی شد که همه شور جوانی و منش پیری آنها یک جان داشت و در فریاد و خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست تجلی پیدا می‌کرد.
زیبایی حضور مردم کنگاور در استقبال مقتدایشان نگاه‌های بلند درمی‌یابند این فرصتی نبود که تنها نصیب کوه‌های سربه‌فلک کشیده اطراف شده بود که درس استقامت و ایستادگی این مردمان را تلمذ می‌کردند.
دیار چند هزار ساله کنگاور همه پیشینه تمدن و قدمت خود را متمدنانه در راه عشق به رهبر و مقتدای خویش به نمایش گذاشتند و سربلندی و افتخار استان کرمانشاه را سبب شدند.
انتهای پیام/ج10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول