اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سفر مهر در مهر/

سلطان‌خواه: حمایت از پارک‌های علم و فناوری و طرح‌های دانش‌بنیان

خبرگزاری فارس: معاون علمی رئیس جمهور اعلام کرد: از پارک‌های علم و فناوری و طرح‌های دانش‌بنیان حمایت می‌شود.

سلطان‌خواه: حمایت از پارک‌های علم و فناوری و طرح‌های دانش‌بنیان
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، نسرین سلطان‌خواه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، با اشاره به اینکه کار توسعه و مجوز با وزارت علوم و تحقیقات است، اظهار داشت: یکی از برنامه‌های معاونت علمی و فناوری برای تقویت مراکز رشد و پارک‌های علم و فناوری این است که واحدهای فناوری را بیشتر مستقر کند.
وی افزود: معاونت علمی و فناوری برای این برنامه‌ها و فعالیت‌ها به همه پارک‌های علم و فناوری و مراکز رشد علمی در همه استان‌های کشور کمک خواهد کرد که مراکز رشد و پارک‌های علم و فناوری استان کرمانشاه مستثنی از این امر نیستند.
وی بیان داشت: در حال حاضر در استان کرمانشاه پارک علم و فناوری وابسته به جهاد دانشگاهی و پارک علم و فناوری وابسته به دانشگاه رازی و مرکز رشد اقماری وجود دارد که سالانه برای این مراکز مبالغی کمک خواهد شد تا از طرح‌های دانش‌بنیان حمایت شود.
سلطانخواه در ادامه با اشاره به مصوبات هیئت دولت در حوزه‌های مختلف اشتغال استان کرمانشاه افزود:‌ این مصوبات در حوزه تعاونی‌ها، رفاه، کشاورزی، بهداشت و آموزش پزشکی بوده که امیدواریم در ارتباط با شناسایی استعدادهای برتر و نخبگان این استان گام‌های خوبی برداشته شود.
انتهای پیام/ز20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول