اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به دنبال امتناع از عرضه تخم‌مرغ صورت گرفت؛

معرفی یک واحد تولیدی تخم مرغ در فراهان به تعزیرات حکومتی

خبرگزاری فارس: روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی از تشکیل پرونده تعزیراتی 81 میلیون و 780 هزار ریالی برای یک واحد تولیدی به منظور تنظیم بازار تخم مرغ خبر داد.

معرفی یک واحد تولیدی تخم مرغ در فراهان به تعزیرات حکومتی
به گزارش خبرگزاری فارس از اراک به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی به منظور تنظیم بازار تخم مرغ و برخورد با متخلفین در این زمینه یک واحد تولیدی متخلف با تشکیل پرونده‌ای به تعزیرات حکومتی معرفی شد.
با توجه به نوسانات به وجود آمده در بازار تخم مرغ و برای حمایت از حقوق مصرف کنندگان در سطح استان و تنظیم بازار این کالا از سوی معاونت نظارت و بازرسی سازمان، تدابیر لازم اندیشیده شد تا شهروندان با کوچک‌ترین مشکل برای تهیه این کالا مواجه نشوند.
در پی این اقدام یک واحد تولیدی تخم مرغ در شهرستان فراهان به دلیل امتناع از عرضه این کالا با تشکیل پرونده‌ای به ارزش 81 میلیون و 780 هزار ریال به تعزیرات حکومتی معرفی شد.
گفتنی است معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی سه روز گذشته قیمت عرضه تخم‌مرغ به ازای هر کیلو  در استان را 2 هزار و 750 تومان اعلام کرد.
سید‌کمال فدایی‌فروتن در این رابطه اعلام کرده بود:  براساس توافق به عمل آمده بین تولیدکنندگان تخم مرغ در استان مرکزی مقرر شده قیمت تخم‌مرغ برای مصرف کننده 2 هزار و 750 تومان باشد.
وی افزود: براساس این توافق مقرر است مرغداران تخمگذار اراک نسبت به تنظیم بازار این کالا با توزیع تولیدات خود اقدام کنند.
معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی اظهار کرد: با هماهنگی‌های صورت گرفته و برگزاری جلسات متعدد بین تولیدکنندگان مقرر شد تولیدکنندگان تخم‌مرغ در اراک اقداماتی را صورت دهند تا مقداری از تولیدات ایشان برای تنظیم بازار شهر اراک در نظر گرفته شود.
انتهای پیام/ر30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول