اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه هیرمند:

دلیل پیروزی انقلاب ما پیروی از مکتب امام حسین‌ است

خبرگزاری فارس: امام جمعه هیرمند گفت: از دلایل پیروزی انقلاب اسلامی ایران، پیروی از مکتب والای امام حسین (ع) است.

دلیل پیروزی انقلاب ما پیروی از مکتب امام حسین‌ است
به گزارش خبرگزاری فارس از هیرمند، حجت‌الاسلام والمسلمین ابراهیم گزمه‌ ظهر امروز در برنامه با نوای کاروان ویژه شهرستان هیرمند اظهار کرد: امام حسین (ع) به همه این درس را داد که باید مقابل ظلم و ستم ایستاد و دلیل پیروزی انقلاب ما نیز در جنگ تحمیلی پیروی از مکتب امام حسین (ع) است.
وی افزود: دانشگاه کربلا با فضلیت‌ترین دانشگاه‌ها است.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه هیرمند نیز در این مراسم گفت: ولایت جایگاه و مقامی است که به هر چیز نظر کند آن را با ارزش می‌کند و شهادت کیمیایی است که هر مس نا قابل را به طلای با ارزش تبدیل می‌کند.
عیسی نکویی در ادامه به بیرق حرم مطهر حرمین شریفین امام حسین (ع) و امام رضا (ع) اشاره کرد و افزود: ما امروز میزبان دو قطعه پارچه نیستیم بلکه شهر ما میزبان بیرق عشق و دلدادگی است.
وی تصریح کرد: همانگونه که می‌دانیم حضرت ابوالفضل (ع) تا آخرین لحظه شهادت پرچم را بر زمین نیانداخت زیرا اعتقاد داشت پرچم عدالت و اسلام و حقانیت نباید بر زمین بیفتد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه هیرمند بیان کرد: ما امروز هر چه داریم از ولایت علوی، حسینی و رضوی است و بزرگ پرچمدار این نظام رهبر معظم انقلاب حضرت آیت‌الله خامنه‌ای است.
نکویی به پیروزی رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: آنچه سبب شد دشمن نتواند در جنگ تحمیلی بر ملت و رزمندگان ما چیره شود تمسک فرماندهان و رزمندگان ما به فرهنگ ناب اسلامی و اقتدا به نهضت حرکت آفرین عاشورا بود.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول