اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گرمی خبر داد:

اختصاص ۱۰۰۰ میلیون ریال برای مرمت مزار شهدای گرمی

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان گرمی گفت: ‌بیش از یک هزار میلیون ریال برای مرمت و بهسازی مزار شهدای شهرستان گرمی اختصاص یافته است.

اختصاص ۱۰۰۰ میلیون ریال برای مرمت مزار شهدای گرمی
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، عزیز  صحرایی در جلسه کمیسیون امور ایثارگران گرمی که پیش از ظهر امروز در فرمانداری گرمی برگزار شد، اظهار داشت: در تمام شهرها و مناطق روستایی پرجمعیت گرمی کار ساماندهی، مرمت و بهسازی گلزار شهدا به صورت گروهی و انفرادی در اولویت قرار گرفته چرا که ما وظیفه داریم با احداث یادمان شهدا عظمت و شایستگی‌های آنها را به صورت عینی و ظاهری به نمایش بگذاریم.
صحرایی تصریح کرد:‌ هر چند معتقدیم که عظمت شهدا و ایثارگری آنها باید به عنوان یک تکلیف و وظیفه شرعی در قلب و جان ما جاری و ساری شود اما شایسته است با برخی اقدامات ضروری و مورد نیاز در ظاهر نیز فرهنگ ایثار و شهادت را ترویج کنیم.
فرماندار شهرستان گرمی همچنین از اختصاص 770 میلیون ریال برای احداث مجموعه فرهنگی در محل گلزار شهدای گمنام گرمی خبر داد.
وی با اشاره به استعداد و قابلیت‌های ورزشی جامعه ایثارگران به ویژه در شهرستان گرمی، بیان داشت:‌ در بیشتر مناطق استان مجموعه‌های ورزشی اعم از سالن و استخر احداث و یا اجاره شده و در اختیار خانواده‌ها و ایثارگران قرار گرفته است که در گرمی نیز باید این امر مورد اهتمام و توجه قرار گیرد.
صحرایی ضرورت توسعه کانون‌های فرهنگی و ورزشی را بسیار ضروری با اهمیت توصیف کرد و یادآور شد: ‌امروز توسعه این مبانی در مسیر شناساندن ظرفیت‌ها و قابلیت‌های ارزشی کاری ارزشمند، اساسی و تاثیرگذار است.
فرماندار شهرستان گرمی در بخش دیگری از سخنان خود اهمیت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه خاطرنشان کرد و افزود: شهادت بالاترین مزد مجاهدت، صبر و ایستادگی در برابر اصول و ارزش‌هایی است که اسلام آن را برای همه ما توصیه کرده است.
این مسئول اقتدار امروز ایران اسلامی را در سایه مجاهدت و رادمردی شهدا و ایثارگران توصیف کرد و یادآور شد: ما امروز برای پاسداری از حریم انقلاب اسلامی به تقویت چنین روحیه‌ای در بین جوانان و نوجوانان نیاز داریم تا بتوانیم دشمنان را در سنگر تهاجم فرهنگی و عقیدتی و تلاش در ایجاد فضای ناشایست سایبری غافلگیر کنیم.
صحرایی در پایان سخنان خود قدردانی از خانواده‌های شهدا را کاری ارزشمند، ماندگار و قابل تقدیر توصیف کرد و گفت: ما امروز بیش از هر زمان دیگر به تکریم و تعظیم خانواده‌های شهدا، ایثارگران اعم از جانبازان، آزادگان و رزمندگان هشت سال جنگ تحمیلی نیاز داریم.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول