اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار هرمزگان در راستای تقویت کریدور بندرعباس ـ آلماتی پیشنهاد داد:

برگزاری جلسه ماهانه مدیران حمل و نقلی اکو در بندرعباس

خبرگزاری فارس: استاندار هرمزگان به مدیران اکو پیشنهاد داد در راستای رفع مشکلات، تقویت و توسعه کریدور ترانزیتی بندرعباس آلماتی نشست‌هایی به طور ماهانه به حضور مدیران حمل و نقلی کشورهای عضو در بندرعباس برگزار شود.

برگزاری جلسه ماهانه مدیران حمل و نقلی اکو در بندرعباس
به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس استاندار هرمزگان ‌در مراسم اختتامیه کنفرانس اکو در این شهر ضمن تقدیر از حضور مدیران اکو در این کنفرانس اظهار کرد: از اینکه برای برگزاری کنفرانس بین‌المللی توسعه ترانزیت و لجستیک در منطقه اکو و افتتاح نخستین قطار کانتینری این برنامه برگزار شده بسیار سپاسگذاریم.
ابراهیم عزیزی اظهار امیدواری کرد: این نشست و هم‌اندیشی برای گسترش تجارت عضو بتواند توسعه زیرساخت‌های حمل و نقل و ارتباطات، تدوین برنامه مشترک و گسترش تعامل و همگرایی، دستاوردهای خوب و قابل انتظار و رضایت‌بخشی برای تمام اعضا به دنبال داشته باشد.
وی ادامه داد: حال که به دلیل پایان کنفرانس یار دریانوردان ایرانی را ترک می‌گوئیم آرزو دارم دوران و ایام خوشی را پشت سر گذاشته و با خاطره‌ای خوب و ماندگار پیام صلح و دوستی مردم هرمزگان و ایران را به کشورهایتان برسانید.
عزیزی افزود: ما و هم‌استانی‌هایمان نیز این دوران خوب و تأثیرگذار در تعمیق و صلح، دوستی و به‌ورزی را به عنوان یک رخداد ماندگار در تاریخ این استان هرگز از یاد نخواهیم برد.
استاندار هرمزگان ادامه داد: سلام گرم مردم هرمزگان را از سوی خلیج فارس به مردم کشورهایتان برسانید و بگوئید که هرمزگان با همه زیبایی‌های طبیعی، زیرساخت‌های بندری، ریلی و جاده‌ای به عنوان بخشی از توانمندی‌های ایران اسلامی همواره پذیرای قدم‌های گرم ملت‌های منطقه خواهد بود.
وی خاطرنشان کرد: از هر اقدامی که به ثبات دوستی و تعمیق پیوند مودت بین کشورهای منطقه بینجامد خوشحال و مسرور و از آن حمایت می‌کنیم.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول