اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

تذکر شفاهی حسینی دولت‌آبادی

ازدواج زنان بی‌سرپرست نباید مستمری آنها را قطع کند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شاهین‌شهر گفت: براساس قانون مستمری زنانی بی‌سرپرستی که ازدواج می‌کنند نباید قطع شود، این درحالی است که هم‌اکنون مستمری برخی از زنان بی‌سرپرست قطع شده است.

ازدواج زنان بی‌سرپرست نباید مستمری آنها را قطع کند
به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، سیدمحمود حسینی دولت‌آبادی نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی ظهر امروز چهارشنبه طی تذکری شفاهی در صحن علنی مجلس خطاب به وزیر کار گفت: اجرای کامل ماده 103 قانون بودجه 90 موضوع تذکر بنده است.

وی افزود:‌ در بند 103، صندوق‌های تامین اجتماعی موظف شده‌اند که تمام اعتبارات پیش‌بینی شده در قانون بودجه که پس از طی مراحل قانونی در اختیار آنها قرار می‌گیرد را به اضافه دیگر منابع داخلی به طور کامل به حقوق بازنشستگان و مستمری‌بگیران اختصاص دهند.

حسینی دولت‌آبادی اظهار داشت: در انتهای این بند آمده است که مستمری زنان بی‌سرپرست که اقدام به ازدواج می‌کنند نیز تداوم می‌یابد.

نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس همچنین گفت: علی‌رغم اینکه بند 3 قانون بودجه تأکید کرده که مستمری زنان بی‌سرپرست که اقدام به ازدواج می‌کنند، تداوم می‌یابد اما نمایندگان مراجعه کنندگانی دارند که ازدواج کرده‌ و مستمری آنها قطع شده است.

وی در این باره افزود:‌ از وزیر کار، رفاه و تعاون می‌خواهم که بند 3 قانون بودجه سال 90 را ابلاغ کند.

حسینی دولت‌آبادی در تذکری دیگر به موضوع خشکسالی اشاره کرد و اظهار داشت: خشکسالی در حال نابود کردن کشاورزان است لذا درخواست می‌کنم کمک‌های مربوط به خشکسالی به طور عادلانه توزیع شود.

شهاب‌الدین صدر در پاسخ به تذکر حسینی دولت‌آبادی گفت: انشاءالله وزیر کار، رفاه و تعاون به تذکر شما توجه می‌کنند.
انتهای پیام/
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول