اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در سیستان‌وبلوچستان:

سبزپوشان راه شهید شوشتری را ادامه می‌دهند

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: سبزپوشان سپاه پاسداران، راه سرداران شهید را بیش از پیش ادامه می‌دهند.

سبزپوشان راه شهید شوشتری را ادامه می‌دهند
به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، آیت‌الله عباسعلی سلیمانی ظهر امروز در مراسم دومین سالگرد شهدای حادثه تروریستی پیشین در تالار فردوسی دانشگاه سیستان و بلوچستان اظهار داشت: سبزپوشان سپاه پاسداران، راه سرداران شهید را بیش از پیش ادامه داده و می‌دهند چه بسا که برگزاری همایش‌های وحدت آفرین، احداث بیمارستان‌های صحرایی که از ابتکارات سردار شوشتری بود همچنان به وسیله همرزمانشان ادامه دارد.
وی با بیان اینکه در میدان شهادت طرف معامله خداوند است، افزود: تجلیل از کسانی که با خداوند معامله کردند، بسیار سخت و دشوار است.
امام جمعه زاهدان بیان کرد: شهدای حادثه تروریستی پیشین در پوشش شیعه و سنی و سبزپوشان سپاه برای تحقق یک هدف متعالی که ثمره آن امنیت و همبستگی بود، گردهم جمع آمدند.
سلیمانی ادامه داد: متأسفانه دشمن این همدلی بین مردم و مسئولان منطقه را برنتابید و با عوامل فریب خورده و کوردل خود اقدام به شهادت مردم بیگناه کرد.
وی با اشاره به سجایای اخلاقی شهید شوشتری افزود: برخورد این سردار بزرگوار با کودکان و نوجوانان منطقه در مراسم‌های بسیار متواضعانه و دلسوزانه بود.
امام جمعه زاهدان خاطرنشان کرد: خط فکری و راه و روش سردار شهید شوشتری و همرزمانشان به وسیله سایر عزیزان ادامه دارد و دشمن بداند با شهید کردن عزیزان ما به امنیت و وحدت مردم و مسئولان نه تنها خدشه وارد نشد بلکه آنها در سایه وفاق و همدلی همچنان برای توسعه و آبادانی منطقه خود تلاش کرده، امید دشمنان را چون گذشته مأیوس می‌کنند.
سلیمانی ایجاد بیمارستان‌های صحرایی، توزیع سبدهای کالا در مناطق محروم، بازگشایی زمینه‌های اشتغال را از مهم‌ترین اقدامات به یاد ماندنی سرداران سپاه عنوان کرد.
وی با بیان اینکه مردان بزرگ کارهای بزرگ انجام داده و دور اندیش هستند، گفت: سردار شوشتری با یک نگاه بلند و تفکری عمیق برای وحدت و امنیت منطقه به میدان آمد که امروز راه ایشان به وسیله همرزمانشان تداوم دارد.
در ادامه این مراسم از خانواده‌های سردار شهید نورعلی شوشتری، شهید محمد‌زاده، شهید ملازاده‌، شهید نیکپور، شهید فدایی و شهید ولی‌فتح مرادی تجلیل شد.
اجرای سرود توسط دانش‌آموزان مدرسه شاهد، قرائت شعر در توصیف شهدای پیشین و مداحی از جمله برنامه‌های جنبی این مراسم بود.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول