اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سفر مهر در مهر/

سفر رهبری احیاگر سنت رسول‌الله است‌

خبرگزاری فارس: امام جمعه کنگاور گفت: سفرهای استانی رهبر معظم انقلاب سنت و سیره رسول‌الله را احیا می‌کند.

سفر رهبری احیاگر سنت رسول‌الله است‌
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، حجت‌الاسلام محمد ایوبی صبح امروز در مراسم استقبال مردم شهرستان کنگاور از مقام معظم رهبری در مجتمع ورزشی قلیوند، اظهار کرد: خدا را شاکریم که امروز شهرستان کنگاور میزبان ولی امر مسلمین، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای مرجع تقلید و اماممان است.
وی افزود: رهبر معظم انقلاب با سفرهای خود به استان و شهرهای شهرستان‌های مختلف کشور سیره و سنت جدش، رسول‌الله و امیرالمومنین را احیا و به حق ایشان راه و روش بنیانگذار انقلاب اسلامی و امام راحل را زنده می‌کند.
امام جمعه شهرستان کنگاور در ادامه با استناد به آیات قرآنی، خطاب به مقام معظم رهبری گفت: رهبر معظم انقلاب شما ارزش‌های قرانی، الهی و دینی را زنده کرده‌اید.
‌ایوبی به دوران امامت امام رضا در شهرستان نیشابور اشاره ‌و تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب با سفرهای معنوی و نورانی‌شان امامت امام رضا را در شرایط کنونی زنده کرده و امروزه به جای 4 هزار نفر در نیشابور، 80 هزار نفر و شاید بیشتر و تمام جمعیت استان کرمانشاه لبیک‌گوی ندای حضرت عالی هستند.
وی اضافه کرد: امام خمینی (ره) از رهبر انقلاب به عنوان خورشیدی که نورافشانی و روشنگری می‌کند نام برده و همواره ایشان نسبت به ملت بزرگوار ایران خیلی لطف و بزرگواری داشته است.
‌ایوبی در ادامه با اشاره به موقعیت استراتژیک شهرستان کنگاور گفت: دلاورمردان و شیرمردان این خطه تاکنون 400 شهید، یک‌هزار و 200 جانباز و 78 آزاده تقدیم انقلاب اسلامی کرده‌اند.
به گفته وی شهرستان کنگاور دارای 100 مرکز دینی و معنوی، علمی و دانش معنویت از جمله مساجد، حسینیه‌ها، فاطمیه، حوزه‌های علمیه خواهران و برادران و دانشگاه آزاد و پیام نور است.
امام جمعه کنگاور با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر ترویج فرهنگ کار جامعه به عنوان زیربنای اقتصادی کشور تصریح کرد: مردم سختکوش و تلاشگر شهرستان کنگاور همواره اهل کار، تلاش، همت و جدیت در زمینه‌های کشاورزی، دامدار، صنعتی، کارگاه‌های تولیدی و کوره‌های آجرپزی بتا همت مضاعف مشغول به کار و تلاش هستند.
ایوبی بزرگ‌ترین خواسته جوانان و پدر و مادر جوانان کنگاوری را در زمان حال کار و ایجاد اشتغال عنوان و خاطرنشان کرد: امیدواریم با وجود سفر پرخیر و برکت مقام رهبری به این شهرستان شرایط توسعه و اشتغال جوانان این خطه فراهم شود و جوانان کنگاوری نشان دهند که همت و خلاقیتشان همواره ستودنی است.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول