اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دقایقی دیگر صورت می‌گیرد:

برگزاری مراسم گرامیدشت دومین سالگرد شهدای حادثه تروریستی پیشین‌

خبرگزاری فارس: دقایقی دیگر مراسم دومین سالگرد شهدای حادثه تروریستی پیشین سرباز در تالار فردوسی دانشگاه سیستان و بلوچستان آغاز می‌شود.

برگزاری مراسم گرامیدشت دومین سالگرد شهدای حادثه تروریستی پیشین‌
به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، در این مراسم خانواده شهدای این حادثه تروریستی، نماینده ولی‌فقیه و استاندار سیستان و بلوچستان، جمعی از فرماندهان سپاه پاسداران، فرمانده لشکر 88 زرهی سیستان و بلوچستان و مسئولان استانی حضور دارند که قرار است سردار اسدی از مسئولان سپاه پاسداران و همرزم سرداران شهید شوشتری و محمدزاده و سردار منصوری، فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق سخنرانی کنند.
تجلیل از تعدادی از خانواده‌های شهدا ‌به نمایندگی از سایر خانواده‌های شهدا از جمله خانواده شهید نورعلی شوشتری، شهید محمد‌زاده، شهید ملازاده‌، شهید نیکپور، شهید فدایی و شهید ولی فتح مرادی از مهم‌ترین برنامه‌های این مراسم است.
در این مراسم فرزند شهید ولی فتح مرادی، دکلمه‌خوانی می‌کند.
‌دو سال گذشته در این ایام، سرداران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به رهبری سردار نورعلی شوشتری، برای برگزاری یک گردهمایی از سلسله همایش‌های وحدت‌آفرین در جمع مردم غیور بلوچ منطقه پیشین از توابع سرباز حاضر شدند.
منادیان وحدت قبل از برگزاری مراسم در هنگام بازدید از نمایشگاه جنبی این گردهمایی در یک ترور کور، شهد شیرین شهادت را نوشیدند.
در این حادثه تلخ، خون شیعه و سنی در هم آمیخته شد و نورعلی شوشتری که به گفته خودش از خداوند خواسته بود محل شهادتش سیستان و بلوچستان باشد، مظلومانه به آرزوی دیرینه‌اش نائل شد.
سردار شوشتری از فرماندهان فعالی بود که اقدامات بسیار موثری را در راستای تحکیم بخشیدن به وحدت قومی و مذهبی و دخیل کردن قومیت‌ها در کارهای مختلف، انجام داد.
اخبار تکمیلی متعاقباً ارسال می‌شود.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول