اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل کانون بازنشستگان آموزش و پرورش استان اصفهان:

پرورش الگوی انقلابی ایران است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل کانون بازنشستگان و موظفین آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: استاد پرورش از الگو‌های انقلابی ایران است و مسئولان باید در راستای حفظ جایگاه اسوه‌های انقلابی کشور تلاش کنند.

پرورش الگوی انقلابی ایران است
مجید روستایی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به فعالیت استاد پرورش در عرصه‌های مختلف جامعه اظهار داشت: ایشان در طول سال‌های انقلاب با سخنرانی‌های انقلابی در مکان‌های آموزشی، مساجد و محافل مذهبی در راستای مبارزه با رژیم پهلوی گام برداشته‌اند.
وی به زمان آشنایی خود با این استاد فعال در سطح کشور اشاره کرد و افزود: در سال‌های 1356 و 1357 در برنامه‌ها و سخنرانی‌های انقلابی ایشان شرکت کرده‌ام و با اهداف پرورش در راستای حفظ کشور در مقابل تهاجم‌های دشمنان آشنا شده‌ام.

* استاد پرورش موسس حزب جمهوری در کشور بود
مدیرعامل کانون بازنشستگان و موظفین آموزش و پرورش استان اصفهان با اشاره به بیان شیرین و رسای استاد پرورش در ارائه موضوعات انقلابی به جوانان تصریح کرد: مبارزان انقلاب در آن زمان جذب سلسله مباحث و گفتار‌‌های انقلابی ایشان شده‌اند و بسیاری از شخصیت‌های فعال کشور از شاگردان این استاد فرهیخته هستند.
وی به حضور فعال ایشان در راهپیمایی‌های مختلف زمان انقلاب اشاره کرد و ادامه داد: استاد پرورش در آن زمان در راهپیمایی‌ها و صحنه‌های انقلاب حضور فعال داشته و انقلاب با تلاش‌های اینچنین افرادی پیروز شده است.
روستایی با اشاره به شخصیت علمی و مذهبی استاد پرورش تاکید کرد: این استاد گران‌مایه از الگو‌های انقلابی ایران است و مسئولان باید در راستای حفظ جایگاه اسوه‌های انقلابی کشور تلاش کنند.
وی اضافه کرد: استاد پرورش موسس حزب جمهوری در کشور بوده و در زمینه‌های مختلف فعالیت‌های بسیاری انجام داده است.
مدیرعامل کانون بازنشستگان و موظفین آموزش و پرورش استان اصفهان به استاد پرورش به عنوان یکی از سرمایه‌های ملی کشور اشاره کرد و گفت: الگو‌شناسی و معرفی الگو‌های ماندگار کشور به جوانان ضرورت دارد و تنگ‌نظری‌های سیاسی نباید جایگاه این افراد را در جامعه خدشه‌دار کند.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول