اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سفر مهر در مهر/

سفر رهبری توسعه فرهنگی کرمانشاه را به دنبال دارد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کنگاور گفت: توسعه فرهنگی استان کرمانشاه یکی از مهم‌ترین برکات قدوم مبارک رهبری در سفر به این دیار است.

سفر رهبری توسعه فرهنگی کرمانشاه را به دنبال دارد
حسین‌مراد امانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار کرد: بدون شک این سفر می‌تواند در توسعه همه‌جانبه استان به ویژه توسعه فرهنگی موثر واقع شود.
به گفته وی مردم شهرستان کنگاور با شور و شوق وصف‌ناشدنی در انتظار دیدار فردا هستند.
رئیس اداره شهرستان کنگاور همچنین گفت: در تزئین و زیباسازی شهر مردم به صورت گروه‌های خودجوش با ما همکاری داشته‌اند و حال و هوای شهر از یک هفته پیش کاملا دگرگون شده است.
امانی با اشاره به اینکه در هر کدام از ادارات و نهادها درخواست‌ها و مطالباتی برای تسریع در روند رشد و توسعه وجود دارد، عنوان کرد: سالن نمایشگاه این شهرستان که ساخت آن از سال گذشته شروع شده به دلیل کمبود اعتبارات ناتمام مانده و برای اتمام ساخت نیازمند اعتبارات بیشتری هستیم.
وی افزود: در نظر داریم تا پایان سال جاری نمایشگاه علوم قرآنی را برگزار کنیم و همچنین نمایشنامه گویش‌های سنتی منطقه را نیز در همین سال به روی صحنه ببریم.
برگزاری همایش شعر رمضان، تقدیر از هنرمندان شهر کنگاور در هفته دفاع مقدس، مراسم شعرخوانی و اجرای نمایش در دهه کرامت از مهم‌ترین برنامه‌های سال جاری شهرستان کنگاور بوده است.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول