اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور معاون رئیس جمهور صورت گرفت؛

افتتاح مرکز تحقیقات زیست محیطی شمال خوزستان

خبرگزاری فارس: مرکز تحقیقات زیست محیطی شمال خوزستان و هشتمین ایستگاه سنجش آلودگی هوای استان امروز با حضور رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در دزفول افتتاح شد.

افتتاح مرکز تحقیقات زیست محیطی شمال خوزستان
به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز ظهر امروز با حضور محمدی‌زاده معاون رئیس جمهور مرکز تحقیقات زیست محیطی شمال خوزستان و ایستگاه سنجش آلودگی هوای دزفول افتتاح شد.
عملیات اجرایی مرکز تحقیقات زیست محیطی شمال خوزستان با زیربنای یک هزار و 84 مترمربع و اعتبار 5.5 میلیارد ریال از سال 88 آغاز شده است.
هشتمین ایستگاه سنجش آلودگی هوای استان نیز با اعتبار یک میلیارد و 480 میلیون ریال در این مرکز مستقر شده است.
هدف از راه‌اندازی این ایستگاه اندازه‌گیری ذرات معلق و پدیده گرد و غبار و منواکسید کربن برای بررسی وضعیت آلودگی هوای ترافیکی شهر است ک در سفر دوم هیئت دولت به استان مصوب شده بود.
مدیرکل محیط زیست خوزستان در مراسم افتتاحیه این طرح‌ها گفت: ایستگاه‌های سنجش آلودگی هوا در دزفول تا پایان امسال به دو ایستگاه افزایش می‌یابد.
تورج همتی با اشاره به توسعه صنعتی دزفول اظهار داشت: گرایش صنایع تبدیلی روز به روز بیشتر شده و باید همزمان به نحوی برنامه‌ریزی شود که تغییر کاربری اراضی محدود گردد.
وی ضرورت آمایش سرزمین را در استان لازم دانست و گفت: مطالعات آمایش سرزمین امسال آغاز شده و نیاز است آمایش سرزمین در دزفول دقیق‌تر انجام شود.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول