اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با 72 هزار میلیارد ریال اعتبار صورت گرفت؛

اجرای 13200 پروژه عمرانی در آذربایجان‌شرقی/ تکمیل آزاد راه تبریز ـ سهند طی 24 ماه آینده

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: در شش سال گذشته بیش از 13 هزار و 200 پروژه با 72 هزار میلیارد ریال اجرا شده است.

اجرای 13200 پروژه عمرانی در آذربایجان‌شرقی/ تکمیل آزاد راه تبریز ـ سهند طی 24 ماه آینده
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز محمد اشرف‌نیا ظهر امروز در نشست جمعی از فعالان فرهنگی آذربایجان شرقی بر توسعه فرهنگ کار و تلاش در میان جوانان تاکید کرد.
وی در ادامه با اشاره به تسهیلات دولت و خدمات رفاهی برای مردم اظهار داشت: سیاست و هدف دولت ارتقای رفاه مردم در حد معقول است که رفاه بیش از حد نیز برای جامعه خطرناک است.
معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی تاکید کرد: دولت برای تامین رفاه معقول وحل مشکلات جامعه برنامه‌ریزی دارد و این رویکرد در قانون اساسی نیز مورد توجه قرار دارد.
اشرف‌نیا تاکید کرد: وضعیت رفاهی مردم در قبل و بعد از انقلاب قابل مقایسه نیست و با وجود توطئه‌های متعدد دشمنان این ارتقای شرایط ادامه داشته است.
وی تصریح کرد: در زمینه تامین مسکن، اشتغالزایی و محرومیت‌زدایی از روستاها نظام فعالیت داشته و تنها در شش سال گذشته بیش از 13 هزار و200 پروژه با 72 هزار میلیارد ریال اجرا شده است.
 
20 برابر شدن تعداد دانشجویان آذربایجان شرقی
معاون عمرانی استاندار آذربایجان‌شرقی را کارگاه بزرگ سازندگی خواند وگفت: در نقاط مختلف استان و در دورترین نقاط فعالیت‌های عمرانی در حال انجام است.
اشرف‌نیا با مقایسه جمعیت دانشجویی استان با قبل از انقلاب اظهار داشت: بیش از 20 برابر رشد را در این زمینه شاهد هستیم و امکانات گسترده آموزش عالی نیز برای جوانان فراهم شده است.
 
صدور خدمات فنی و مهندسی آذربایجان شرقی به خارج از کشور
وی همچنین خاطرنشان کرد: خدمات فنی و مهندسی استان به خارج از کشور نیز صادر شده و توان علمی جوانان این مرز و بوم گسترده و قابل توجه است.
اشرف‌نیا یادآورشد: تاکنون 16 هزار واحد مسکن مهر در استان تحویل متقاضیان شده و بیش از 16 هزار واحد نیز تا اوایل سال آینده تحویل می‌شود.
 
تکمیل آزاد راه تبریز - سهند در 24 ماه آینده
معاون عمرانی استاندار آذربایجان‌شرقی با اشاره به راه‌های دسترسی پیش‌بینی شده برای شهر جدید سهند گفت: با تکمیل آزادراه تبریز - سهند تا 24 ماه آینده شاهد کاهش زمان  تردد به میزان هشت دقیقه خواهیم بود.
وی گفت: 91 هزار واحد روستایی نیز مقاوم‌سازی شده که این امر با توجه به توجه دولت به محرومیت‌زدایی صورت می‌گیرد.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول