اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در فصول سرد امسال؛

بخش مرکزی تهران با کمبود سوخت مواجه نیست

خبرگزاری فارس: بخشدار مرکزی تهران گفت: خوشبختانه با اجرای تمهیداتی کارشناسی، نقاط بدون گاز بخش مرکزی تهران با در فصول سرد امسال با کمبود سوخت مواجه نمی‏شوند.

بخش مرکزی تهران با کمبود سوخت مواجه نیست
محمود مصلحی‏شاد در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: در حال حاضر قسمت‏هایی از بخش مرکزی تهران از نعمت گاز شهری برخوردار نیستند.
وی تصریح کرد: بنابراین مناطقی از این دست، همچنان از طریق سوخت‏هایی مانند نفت و گازوئیل، وسایل گرمایشی واحدهای مسکونی خود را راه‏اندازی می‏کنند.
مصلحی‏شاد از صدور کالابرگ و حواله سوخت برای دریافت این خدمات در بخش مرکزی تهران خبر داد و افزود: برای آن دسته از اهالی بخش مرکزی تهران که در مناطق بدون گاز شهری سکونت دارند و از شوفاژخانه به عنوان سامانه گرمایشی مجتمع‏های مسکونی خود استفاده می‏کنند، حواله گازوئیل صادر می‏شود.
بخشدار مرکزی تهران ادامه داد: همچنین واحدهای مسکونی استفاده کننده از نفت سفید نیز برای دریافت این سوخت مشمول دریافت کالابرگ می‏شوند.
وی افزود: تمام این افراد می‏توانند با مراجعه به بخشداری مرکزی تهران واقع در ورودی شهر بومهن نسبت به ثبت‏نام اقدام کنند.
مصلحی‏شاد ادامه داد: بخشداری مرکزی تهران نیز پس از بررسی‏های به عمل آمده مراتب را به شرکت تولید و پخش فرآورده‏های نفتی استان تهران اعلام می‏کند.
بخشدار مرکزی تهران از آغاز برنامه‏ریزی‏های این نهاد برای مبحث تامین سوخت از ابتدای سال جاری خبر داد و افزود: مجموعه خدوم و ولایی بخش مرکزی تهران از روزهای نخست سال جاری و با تشکیل نشست‏های متعدد با مسئولان شرکت پخش فرآورده‏های نفتی تمهیدات لازم برای رفاه حال اهالی این منطقه در فصول سرد سال را اجرایی کرده است.
وی از آمادگی بخشداری مرکزی تهران برای مقابله با سرمای غیرمنتظره احتمالی زمستان امسال خبر داد و افزود: شمال شرق استان تهران به لحاظ شرایط اقلیمی و آب و هوایی دارای استعدادی بالقوه در بروز سرمای زمستانی شدیدتر از دیگر نقاط این استان است.
مصلحی‏شاد ادامه داد: از این رو بخشداری مرکزی تهران برای مقابله با سرمای شدید احتمالی مشابه آنچه که سه سال گذشته مشاهده شد از آمادگی کامل برخوردار است.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول