اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رحیمیان:

استقبال مردم از رهبری سبب ناامیدی سران فتنه 88 شد

خبرگزاری فارس: نماینده مقام معظم رهبری در سفر به شهرستان سرپل‌ذهاب گفت: استقبال گرم و پرشور مردم از رهبری معظم انقلاب موجب ناامیدی دشمنان انقلاب و سران فتنه سال 88 شد.

استقبال مردم از رهبری سبب ناامیدی سران فتنه 88 شد
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه حجت‌الاسلام حسن رحیمیان صبح امروز در جمع مردم انقلابی و ولایتمدار شهرستان سرپل ذهاب در مصلای این شهر، اظهار کرد: این شهرستان یکی از شهرهایی است که در دوران هشت ساله دفاع مقدس شهدای بسیاری تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.
وی در ادامه با اشاره به مقاومت و پایداری مردم شهرستان سرپل ذهاب در دوران جنگ تحمیلی، افزود: مردم این شهر در تمام صحنه‌ها وفاداری خود را به انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ثابت کرده‌اند.
نماینده ویژه مقام معظم رهبری در بخش دیگری از سخنانش با قدردانی از استقبال پرشور مردم کرمانشاه از رهبر معظم انقلاب، این استقبال و حضور مردمی را موجب یاس و ناامیدی دشمنان انقلاب و نظام پس از شیطنت‌های سال 88 و جریان ‌فتنه دانست و بیان کرد: مردم با استقبال خود ثابت کردند که همواره پیرو ولایت و امامت هستند و این پیوندشان تا مرز شهادت است.
در ادامه حجت‌الاسلام صفدری، امام جمعه سرپل ذهاب با قدردانی از خدمات نظام و توجه به منطقه، گفت: در حال حاضر بیشترین نیاز این شهرستان اجرای طرح تعویض مسیر مواصلاتی سرپل ذهاب به دالاهو، گازرسانی به شهر سرپل ذهاب، اشتغال‌زایی، طرح بازسازی حرم شهر و احداث دانشکده علوم قرآنی در شهر سرپل ذهاب است.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول