اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با همکاری دانشگاه مالک اشتر؛

پالایشگاه اصفهان دوره‌های آموزشی پدافند غیرعامل برگزار می‌کند

خبرگزاری فارس: مسئول آموزش HSE شرکت پالایش نفت اصفهان گفت: شرکت پالایش نفت اصفهان با هماهنگی دانشگاه مالک اشتر اصفهان دوره‌های آموزشی مجازی پدافند غیرعامل برای تیم پدافند پالایشگاه برگزار می‌کند.

پالایشگاه اصفهان دوره‌های آموزشی پدافند غیرعامل برگزار می‌کند
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، غلامرضا رجبی ظهر امروز در همایش پاسداشت روز ایمنی و آتش‌نشانی و تجلیل به منظور کسب مقام نخست ایمنی و پدافند غیرعامل و مقام دوم H.S.E از سوی پالایشگاه اصفهان در بین شرکت‌های پالایشی کشور، با اشاره به عملکرد و اهداف آتی شرکت پالایش نفت اصفهان در حوزه ایمنی و پدافند غیرعامل، اظهار داشت: این شرکت در سال‌ جاری به‌عنوان سومین سال پیاپی موفق به دریافت گواهینامه عدم آلایندگی از سازمان محیط زیست شده است.
وی ادامه داد: این موفقیت با همکاری و تلاش تمام همکاران اعم از مدیریت تا رده‌های پایین میسر شده است.
مسئول آموزش HSE شرکت پالایش نفت اصفهان افزود: در سال گذشته برای تمامی کارکنان اعم از رسمی، قراردادی و پیمانکاران حدود 38 هزار و 824 نفر ساعت دوره‌های آموزشی HSE اجرایی شده است.
وی بیان کرد: 13 هزار و 99 نفر ساعت برای کارکنان رسمی و حدود 25 هزار و 728 نفر ساعت برای کارکنان قراردادی و پیمانکاران تحت عناوین مختلف آموزشی در قالب 130 دوره انجام شده است.
رجبی همچنین تصریح کرد: در این سال عناوین دوره‌های برگزار شده از 100 دوره به 130 دوره افزایش یافته است که این دوره‌ها در زمینه‌های بهداشت، ایمنی و محیط زیست برگزار شده است.
وی اضافه کرد: علاوه بر این اقدامات به منظور اجرایی شدن هرچه بهتر اهداف موردنظر در بخش ایمنی و سلامت شرکت پالایش نفت اصفهان، برنامه‌ریزی و برگزاری دوره‌های آموزشی مجازی پدافند غیرعامل با هماهنگی دانشگاه مالک اشتر اصفهان برای تیم پدافند غیرعامل شرکت پالایش نفت اصفهان ادامه دارد.
مسئول آموزش HSE شرکت پالایش نفت اصفهان در پایان افزود: قالب رویکرد برنامه‌های پالایشگاه اصفهان در زمینه ایمنی بهره‌مندی کارکنان شرکت از اقدامات و دوره‌های آموزشی است اما در این بین اقدامات لازم برای ایمن‌سازی تجهیزات و نوسازی آنها در این راستا همچنان در پالایشگاه ادامه دارد.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول