اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 6 ماهه نخست سال‌جاری صورت گرفت؛

بررسی 530 واحد متخلف در استان زنجان

خبرگزاری فارس: معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: در شش ماهه نخست سال ‌جاری به پرونده 553 واحد متخلف در استان زنجان رسیدگی شده است.

بررسی 530 واحد متخلف در استان زنجان
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، جلال نبوی ظهر امروز در جلسه ستاد تنظیم بازار زنجان اظهار داشت: در شش ماهه نخست سال جاری و همچنین 20 روز گذشته از مهرماه تعداد شکایات واصله از سوی مردم یک‌هزار و 485 مورد بوده است.
وی افزود: از مجموع شکایات واصله به سازمان یک‌هزار و 150 مورد به صورت شکایات تلفنی بوده است.
معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با اشاره به اینکه 160 مورد از شکایات مردمی در طول مدت مذکور به‌صورت حضوری بوده است، اضافه کرد: همچنین تعداد 175 مورد شکایت نیز به صورت کتبی به این سازمان ارائه شده است.
وی همچنین با اشاره به برخی از کالاها که بیشترین شکایات در خصوص آنها با اداره نظارت و بازرسی وارد شده است، خاطرنشان کرد: بیشترین تخلفات در بحث تنقلات بوده است.
نبوی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بحث نظارت بر واحدهای تولیدی در استان زنجان بیان کرد: در شش ماهه نخست سال‌جاری 986 مورد بازرسی از واحدهای تولیدی صورت گرفته است.
وی ادامه داد: همچنین 514 مورد بازرسی نیز از انبارها و سردخانه‌های استان صورت گرفته است.
معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان یادآور شد: در بازرسی‌های به عمل آمده از انبارها و سردخانه‌های استان پنج واحد صنعتی و 17 انبار متعلق به متخلفان شناسایی شده است.
وی همچنین در خصوص اعلام موجودی انبارها نیز یادآور شد: اعلام موجودی از سوی انباردار‌های استان زنجان در خصوص 17 قلم کالای اساسی بوده است.
نبوی در ادامه با اشاره به اینکه بحث نظارتی ویژه نیز از 25 مهرماه آغاز شده است، اضافه کرد: این طرح ویژه نظارتی تا 25 آبان‌ماه سال‌جاری ادامه دارد.
وی با بیان اینکه طرح ویژه نظارتی پاییز با مشارکت 45 بازرس ویژه اجرا می‌شود، ادامه داد: همچنین 130 بازرس افتخاری نیز در این طرح بر نحوه عرضه کالا نظارت می‌کنند.
معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با اشاره به فعال سازی ستاد خبری در استان در زمینه نظارت بر واحدهای عرضه کننده کالا یادآور شد: ستاد خبری مذکور از ساعت هشت صبح تا 20 شب فعال است.
وی تصریح کرد: در همین راستا گشت‌های بازرسی ویژه نیز از سوی این سازمان فعال شده و بر عرضه کالا نظارت دارند.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول