اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان کرمانشاه:

‌کتاب در رشد فرهنگی جامعه تأثیر دارد

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان کرمانشاه گفت: موضوع کتاب در رشد حیات اجتماعی و فرهنگی جامعه تأثیر بسزایی دارد.

‌کتاب در رشد فرهنگی جامعه تأثیر دارد
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه حجت‌الاسلام محمد آفتابی ‌در مراسم افتتاح هفتمین نمایشگاه سراسری کتاب اظهار کرد: یکی از شاخصه‌های ارزیابی رشد، توسعه و پیشرفت فرهنگی هر کشور در عصر حاضر مطالعه و کتابخوانی مردم آن ملت است.
وی ادامه داد: موضوع کتاب در رشد حیات اجتماعی و فرهنگی جامعه تأثیر بسزایی دارد به همین دلیل میراث فرهنگی و تمدن اسلامی همیشه مملو از کتاب‌های بزرگان است و همواره افتخار جامعه بشری بوده و است.
مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد استان کرمانشاه اضافه کرد: به وجود آوردن فرهنگ مطالعه در جامعه نیازمند تدوین و اجرای برنامه‌هایی است که عادت مطالعه را رونق دهد.
وی تصریح کرد: خانواده‌ها به عنوان نخستین بنیاد می‌توانند کودکان را به کتابخوانی عادت دهند.
آفتابی با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری به تألیف و چاپ کتاب خوب افزود: مسئولیت نویسندگان و حوزه‌های چاپ سنگین است و باید به موضوعاتی که می‌نویسند و چاپ می‌کنند توجه داشته باشند.
وی ادامه داد: با برگزاری نمایشگاه کتاب در استان‌ها و شهرستان‌های مختلف کشور کتاب‌ها را در دسترس عموم مردم قرار می‌دهیم.
وی تصریح کرد: هفتمین نمایشگاه سراسری کتاب کرمانشاه با بیش از 400 ناشر کشوری و استانی با موضوعات مختلف عمومی، مذهبی، علوم پزشکی، زبان، حقوق و... در حال برگزاری است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان کرمانشاه با اشاره به برگزاری نشست‌ها در حاشیه نمایشگاه کتاب کرمانشاه اضافه کرد: نشست تخصصی با موضوع مبانی محدویت، بیداری اسلامی، جنگ نرم، حجاب، عفاف، نماز، نقد و بررسی تازه‌های کتاب و نمایشگاه عکس کتاب دفاع مقدس در حاشیه این نمایشگاه برگزار می‌شود.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول