اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آینده‌ای نزدیک؛

روستا‌های اصفهان به کانکس‌های امداد‌رسانی مجهز می‌شوند

خبرگزاری فارس: معاون جستجو و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان گفت: در آینده‌ای نزدیک و در صورت تأمین اعتبار تمام روستا‌های موجود در سطح استان به کانکس‌های امداد و نجات مجهز می‌شوند و روستاییان در این زمینه آموزش‌های لازم را دریافت می‌کنند.

روستا‌های اصفهان به کانکس‌های امداد‌رسانی مجهز می‌شوند
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، محمد محمدی ظهر امروز در حاشیه آیین تحویل 9 کانکس امداد و نجات به روستا‌ها و مناطق محروم اصفهان اظهار داشت: روستا‌ها از مناطق حادثه‌خیز محسوب می‌شوند و این مناطق باید در مقابل وقوع حوادث و بلایای طبیعی حفظ شوند.
وی به اقدامات صورت گرفته توسط جمعیت هلال احمر استان در این زمینه اشاره کرد و افزود: در حال حاضر شرایط و زمینه‌های آموزش روستاییان در زمینه پیشگیری و مقابله با حوادثی مانند سیل، زلزله و خشکسالی در استان فراهم شده است و این مناطق به تجهیزات امداد‌رسانی مجهز شده‌اند.
معاون جستجو و نجات جمعیت هلال احمر استان با اشاره به ضرورت اطلاع‌رسانی به شهروندان در راستای این موضوع تصریح کرد: در حال حاضر برخی از افراد در مناطق محروم استان زیر پوشش آموزش‌های امداد و نجات قرار گرفته‌اند و با راهکار‌های مقابله به حوادث و بلایای طبیعی آشنا می‌شوند.
وی به مجهز شدن روستا‌ها و مناطق محروم استان به کانکس‌های امداد و نجات اشاره کرد و ادامه داد: با توجه به حمایت‌های ستاد مدیریت بحران استانداری 9 کانکس امداد و نجات در روستا‌ها و مناطق محروم اصفهان مستقر شده‌اند و این کانکس‌ها در صورت وقوع حوادث و بلایای طبیعی روستا‌های مجاور را نیز زیر پوشش قرار می‌دهد.
محمدی تاکید کرد: در آینده‌ای نزدیک و در صورت تأمین اعتبار تمام روستا‌های موجود در سطح استان به کانکس‌های امداد و نجات مجهز می‌شوند و روستاییان در این زمینه آموزش‌های لازم را دریافت می‌کنند.
وی به اعتبار موردنیاز برای اجرای این طرح اشاره کرد و گفت: خرید و تجهیز هر یک از این کانکس‌ها به 150 میلیون تومان اعتبار نیاز دارد و در حال حاضر این کانکس‌ها توسط دهیاران روستا‌ها اداره می‌شود.
معاون جستجو و نجات جمعیت هلال احمر استان اضافه کرد: این کانکس‌ها در روستا‌های شهرستان‌های سمیرم، دهاقان و نایین قرار می‌گیرند و از امروز فعالیت پایگاه‌های امداد‌رسانی در این مناطق آغاز می‌شود.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول