اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل تربیت بدنی استان زنجان:

انحلال تیم پرشان به صرفه‌تر از ادامه کار آن است

خبرگزاری فارس: مدیر کل تربیت بدنی استان زنجان با اشاره به مشکلات تیم پرشان (شهرداری) زنجان گفت: من به‌عنوان یک شهروند انحلال آن را به صرفه‌تر از ادامه کار آن می‌دانم.

انحلال تیم پرشان به صرفه‌تر از ادامه کار آن است
ایرج رحمانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان در پاسخ به سؤالی درباره نتایج ضعیف تیم پرشان زنجان اظهار داشت: ظرفیت فوتبال استان زنجان بیش از این نیست.
وی وظیفه تربیت بدنی را فراهم کردن زیر ساخت‌های ورزش اعلام کرد و افزود: بیش از 30 چمن مصنوعی و طبیعی در استان زنجان وجود دارد، که در اقصی نقاط استان پراکنده شده‌اند.
مدیر کل تربیت بدنی استان زنجان با اشاره به وجود سه ورزشگاه ورزشی ویژه در زنجان تصریح کرد: همه شهرستان‌های استان زنجان چمن مصنوعی یا چمن طبیعی برای ورزش فوتبال را دارند.
وی تاکید کرد: هیچ استانی با جمعیت استان زنجان از زیرساخت‌های ورزش فوتبال برخوردار نیست.
رحمانی با رد انجام تمرینات تیم پرشان در خارج از استان زنجان گفت: بعد از بازی تیم در مشهد، دو روز به بازیکنان تیم استراحت داده شد و تیم در حال حاضر آماده سازی برای بازی بعد است.
وی با تاکید بر اینکه هیچ گزینه‌ای به غیر از واگذاری تیم پرشان به صاحب فعلی آن وجود نداشته است، افزود: همین حالا هم اگر کسی در زنجان می‌تواند تیم را اداره کند، تیم به او واگذار می‌شود.
مدیر کل تربیت بدنی استان زنجان تاکید کرد: برخی عادت به حرف زدن دارند، معترضین به تیم دیگر استان یعنی تیم البرز شهرداری کمک کنند.
وی با اشاره به مشکلات تیم پرشان (شهرداری) زنجان گفت: من به‌عنوان یک شهروند انحلال آن را به صرفه‌تر از ادامه کار آن می‌دانم.
رحمانی در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس درباره تکلیف بدهی 170 میلیون تومانی تیم پرشان گفت: بدهی این تیم بسیار بیشتر از 170 میلیون تومان است، به‌طوری‌که دانشگاه آزاد و بازیکنان مختلف به ترتیب 200 و 100 میلیون تومان از این تیم ادعای طلب کرده‌اند.
وی با اشاره به مشکل به وجود آمده بین صاحب کنونی تیم پرشان با شخصی به نام افخمی درباره یک چک 100 میلیون تومانی تاکید کرد: مبلغ مورد اختلاف بین دو طرف است و هیچ ربطی به هیئت فوتبال و ورزش استان زنجان ندارد.
مدیر کل تربیت بدنی استان زنجان بر ضرورت سرمایه‌گذاری در فوتبال پایه زنجان تاکید و تصریح کرد: اگر بتوانیم به مدت پنج سال بر روی تیم‌های پایه کار کنیم، بعد از پنج سال یک تیم بومی خواهیم داشت.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول