اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط مرزبانان سیستان‌ و ‌بلوچستان صورت گرفت؛

هلاکت و دستگیری 7 نفر از اشرار مسلح در سیستان ‌و بلوچستان

خبرگزاری فارس: فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان از هلاکت و دستگیری هفت تن از اشرار مسلح در مرزهای سیستان و بلوچستان خبر داد.

هلاکت و دستگیری 7 نفر از اشرار مسلح در سیستان ‌و بلوچستان
به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از مرکز اطلاع رسانی فرماندهی مرزبانی سیستان و بلوچستان، غلام‌نبی کوهکن اظهار داشت: در راستای نظارت کامل بر نوار مرزی و با توجه به نشانه‌های مشاهده شده از حضور غیرقانونی افراد به داخل کشور، ضمن هلاکت تعداد شش تن از اشرار مسلح، یک نفر نیز دستگیر شد.
فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: اکیپ‌های مستقر در نقاط تعیین شده با انجام 20 ساعت کمین و زیر نظر قرار گرفتن تحرکات اشرار، بامداد روز گذشته در یک فرصت مناسب و غافلگیرانه توانستند بیش از 20 نفر از اشرار مسلح را که در چهار نقطه در ارتفاعات بیش از هزار متر مستقر شده بودند، متوقف کنند.
کوهکن ادامه داد: اشرار مسلح که با هوشیاری مرزبانان و اقدام سریع آنها مواجه شده اقدام به تیراندازی کرده و نیروهای مرزبانی با هدایت مناسب عملیاتی پس از گذشت چند ساعت درگیری مسلحانه، سرانجام موفق به زمینگیر کردن اشرار مسلح شدند.
وی بیان کرد: اتکا به خداوند متعال و آمادگی رزمی و توان بالای عملیاتی مرزبانان موجب به دام افتادن اشرار مسلح شد که طی این اقدام علاوه بر دستگیری یک نفر از اشرار، شش تن از آنان نیز به هلاکت رسیده و مقادیری سلاح، مهمات و دوربین شکاری از آنان کشف و ضبط شد.
فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان گفت: سایر اشرار که تاب رویارویی با آتش پر حجم تکاوران مرزبانی را نداشتند با توجه به نزدیکی نوار مرزی به عمق خاک کشور همسایه متواری شدند.
کوهکن افزود: مأموران پر تلاش این فرماندهی موفق شدند از پاکسازی محل درگیری مقدار 119 کیلوگرم مواد مخدر از نوع کراک و 10 کیلوگرم تریاک را کشف و ضبط کنند.
وی با تأکید بر تحت کنترل بودن همیشگی مرزهای استان از سوی مأموران مرزبانی گفت: غیور مردان این مرز و بوم همواره تمامی جزئیات و تحرکات را زیر نظر داشته و با هر گونه تجاوز مرزی، قاچاق و تهدیدات احتمالی هوشیارانه و قاطعانه برخورد می‌کنند.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول