اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یک کارگردان نمایش:

بسیاری از هنرمندان هرمزگان با هنر نمایش آشتی کرده‌اند

خبرگزاری فارس: کارگردان نمایش کشفی برای زنده ماندن در حصار بی‌حسی مرده، گفت: در جشنواره امسال بسیاری از هنرمندان هرمزگان به سوی هنر نمایش برگشته و با آن آشتی کرده‌اند.

بسیاری از هنرمندان هرمزگان با هنر نمایش آشتی کرده‌اند
به گزارش خبرگزاری فارس از رودان، رضا غریب‌زاده ظهر امروز در جمع خبرنگاران ستاد کمیته اطلاع‌رسانی بیست و سومین جشنواره تئاتر استانی ضمن ابراز خرسندی از تغییر سطح کیفی جشنواره امسال اظهار داشت: در سال گذشته تنها چند کارگردان محدود برای جشنواره استانی اثر تولید کردند اما امسال اکثر کارگردانان مطرح و هنرمندان و بازیگران برجسته در جشنواره حضور دارند و این نشان می دهد تحولات در حوزه تئاتر استان در حال رخ دادن است.
وی، علت حضور اکثر هنرمندان در جشنواره را اعتمادسازی صورت گرفته از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد و انجمن نمایش عنوان کرد و گفت: این امر موجب شده فضا برای حضور هنرمندان بهتر از سال‌های قبل فراهم شود.
این کارگردان نمایش در ادامه به معرفی اثر نمایشی خود پرداخت و اضافه کرد: نمایش کشفی برای زنده ماندن در حصار بی‌حسی مرده، ماجرای زندگی سه شخصیت است که برای آمرزش گناهانشان باید مسیری خاص را طی کنند. که به شیوه‌ای مدرن به اجرا در آمد.
غریب‌زاده یادآور شد: نویسنده این اثر یاسین بهرامی است و سمیه عشایری‌نژاد، مریم زلفی زاده، مهدی علیزاده، مهدی رحیمی، محمد حمزوی و متین قلندری به عنوان بازیگر در این نمایش نقش‌آفرینی کرده‌اند که در مجموع 15 نفر در تولید این اثر در بخش‌های مختلف به مدت چهار ماه همکاری داشته‌اند.
وی در ادامه به مشکلات موجود در اجرای نمایش خود پرداخت و بیان کرد: کوچک بودن صحنه نمایش، مشکلات نورپردازی و نقص در دستگاه‌های فنی سالن، مهمترین مشکلات اجرا بود هر چند که عوامل اجرایی تمام سعی خود را در این زمینه به عمل آوردند.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول