اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی

بت‌کلیا در گفت‌وگو با فارس:

قوای سه‌گانه راهبردهای بیان شده رهبر انقلاب در کرمانشاه را سریعاً عملیاتی کنند

خبرگزاری فارس: نماینده آشوری‌ها در مجلس با اشاره به سفر رهبر معظم انقلاب به کرمانشاه گفت: قوای سه‌گانه و مسئولان باید بیانات راهبردی رهبر انقلاب را آویزه گوش خود کرده و راهبردهای سفر کرمانشاه رهبری را سریعاً عملیاتی کنند.

قوای سه‌گانه راهبردهای بیان شده رهبر انقلاب در کرمانشاه را سریعاً عملیاتی کنند
یوناتن بت‌کلیا نماینده آشوری‌ها در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به سفر مقام معظم رهبری به کرمانشاه و بیانات ایشان در جریان این سفر گفت: فرمایشات رهبر معظم انقلاب در کرمانشاه راه‌حلی برای حل تمام مشکلات کشور است.

وی در این باره افزود: سخنان ایشان راهبردی بزرگی است که مسئولان و مردم باید در کنار هم و با استفاده از این راهبرد در جهت آبادانی کشور و صعود ایران به بلندترین نقطه‌های جهانی حرکت کنند.

نماینده آشوری‌ها در مجلس اشاره هم به بیانات امروز رهبر انقلاب در جمع مردم پاوه کرد و تصریح کرد: امروز رهبر معظم انقلاب در رابطه وحدت شیعه و سنی سخنرانی کردند؛ این نشان می‌دهد که ملت ایران باید در کنار هم و با وحدت در مقابل تمام مسائل و مشکلات بایستند.

"البته رهبری در دیدارهایی هم که با رهبران مسیحی داشتند، بر اتحاد ادیان ابراهیمی تاکید کردند و این مسئله نشان می‌دهد که ایشان در جهت ایجاد صلح و ثبات جهانی گام برمی‌دارند، امری که اگر در جهان حاکم شود، قطعاً ظلم و جور و قتل و کشتار از بین خواهد رفت."

بت‌کلیا با تأکید بر اینکه وظیفه همه ملت ایران است که دست در دست یکدیگر در جهت تحقق بیانات رهبر انقلاب در کرمانشاه گام بردارند، اظهار داشت: قوای سه‌گانه و مسئولان نیز باید بیانات راهبردی ایشان را آویزه گوش خود کرده و راهبردهای سفر کرمانشاه رهبری را سریعاً عملیاتی کنند.

وی ادامه داد: با راهبردهای اخیری که رهبر معظم انقلاب در سفر به کرمانشاه مطرح فرمودند، می‌توان در مقابل تمام توطئه‌ها و تهمت‌های تروریستی ایستاد.

نماینده آشوری‌ها در مجلس در پایان این گفت‌وگو خاطرنشان کرد: استقبال مردم از رهبر معظم انقلاب در سفر به کرمانشاه نشان داد که در جای جای ایران، ملت یک پارچه و متحد پشت سر رهبر انقلاب حرکت می‌کنند.
انتهای پیام/
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول