اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هر ماه انجام می‌شود؛

بررسی 70 پرونده در هیئت پزشکی البرز

خبرگزاری فارس: کارشناس پاسخگو به هزینه درمان و اسناد پزشکی در هیئت پزشکی البرز گفت: طی هر ماه حدود 60 تا 70 پرونده در این هیئت بررسی می‌شود.

بررسی 70 پرونده در هیئت پزشکی البرز
 به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، به نقل از روابط عمومی هیئت پزشکی ورزشی استان البرز، رضا سعیدی اظهار داشت: در این بخش از هیئت پزشکی، به اسناد پزشکی و هزینه درمان ورزشکاران رسیدگی می‌شود و اگر اسناد و مدارک بیماران کاستی داشته باشد، رفع و بر اساس آئین‌نامه کمیته خدمات درمانی فدراسیون پزشکی- ورزشی مورد بررسی و تعرفه‌گیری می‌شود.
وی ادامه داد: بعد از اینکه هزینه درمان بر اساس اسناد پزشکی مشخص شد، برای پرداخت به هیئت پزشکی ورزشی استان ارجاع داده می‌شود.
این مسئول ادامه داد: آسیب‌های ارتوپدی بیشترین آمار آسیب‌ها را تشکیل می‌دهد و جزو شایع‌ترین آمار محسوب می‌شود همچنین آسیب زانو در فوتبال بالاترین آمار آسیب را در بین ورزشکاران البرز دارد.
وی ورزشکاران در رشته‌های فوتبال، کشتی، والیبال، بسکتبال، اسکیت، کاراته و سایر رشته‌های رزمی را از بیشترین مراجعان به هیئت پزشکی برشمرد.
کارشناس هزینه درمان و اسناد پزشکی هیئت پزشکی در استان البرز افزود: پرداخت کمک هزینه‌های درمانی ناشی از حوادث ورزشی حداقل دو برابر و حداکثر پنج برابر تعرفه دولتی و پرداخت غرامت نقص عضو دائم یا مرگ ناشی از حوادث ورزشی حداقل 30 میلیون و حداکثر 60 میلیون ریال از تعهدات هیئت پزشکی محسوب می‌شود.
انتهای پیام/و۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول