اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سفر مهر در مهر/

نمایش شور و شعور دانشجویان کرمانشاه در استقبال از رهبر

خبرگزاری فارس: دانشجویان دانشگاه‌های کرمانشاه با شور و اشتیاقی وصف ناشدنی به دیدار رهبر خود شتافتند.

نمایش شور و شعور دانشجویان کرمانشاه در استقبال از رهبر
به گزارش خبر‌گزاری فارس از کرمانشاه، هر رهگذری که دیروز از خیابان‌های اطراف دانشگاه می‌گذشت شاهد سیل جمعیت جوانی می‌شد که با انرژی و نشاط به دیدار رهبر انقلاب می‌رفتند چهره‌های شاداب و جوانی که از روزهای قبل با تشکیل کمیته استقبال و آماده کردن فضای دانشگاه خود را برای دیدار صمیمی با رهبر مهیا کرده بودند.
یکی از دانشجویان که از دانشگاه پیام نور کنگاور به عشق رهبر خود آماده بود می‌گفت ساعت5 بعد از نماز صبح حرکت کرده و از ساعت 6 در دانشگاه حاضر شده است، او لباسی پوشیده بود که تصویر رهبر معظم انقلاب بر آن حک شده بود و هر چند وقت یکبار با شعار "ای پسر فاطمه منتظر تو هستیم "با همنوایی دوستانش شوق وصال خود را نشان می‌داد.
حضور درمیان جوانان بی‌اختیار انرژی را به افراد مسن‌تر نیز وارد می‌کرد لبخندهای مکرر جوانان  دانشجو حتی پرسنل انتظامات و ماموران امنیتی را نیز به ابراز شادی وا می‌داشت.
ابتکاراتی که این جوانان در نوع حضور خود به کار برده بودند دیدنی بود، دو نفر از این دانشجویان کف دست‌ها را صفحه‌ای برای دل نوشته خود قرارداده بودند، شعار "جانم فدای رهبر"حاکی از احساس درونی آنها بود که می‌خواستند از طریق دوربین‌ها به نمایش بگذارند.
دیروز غلیان انرژی و نشاط جوانی در محیط علم و دانایی نمایشی از معنای واقعی شور و شعور بود فشردگی جمعیت با توان جوانانی که برای دیدن سیمای رهبرشان بی‌قراری می‌کردند کار را برای متصدیان و پرسنل انتظامات دشوار کرده بود، گویی همه انرژی و توان خود را نگه داشته بودند تا صرف اشتیاق خود به رهبر و مقتدایشان کنند.
صداهای تکبیر که موید بیانات رهبرشان بود با سرزندگی و شادابی بی‌نظیری به گوش می‌رسید و فضا را آکنده از عشق به ولایت کرده بود.
تصنیفی که دانشجویان به محض ورود رهبر معظم انقلاب سر می‌دادند و با سبک سریال مختارنامه خوانده می‌شد ترنمی بود از احساسات پاک این جوانان نسبت به مقتدایشان و بهانه‌ای که اشک شوق را بر دیده‌های آنها جاری می‌کرد.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول