اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون معاملات شوشتر خبر داد:

فروش مزایده‌ای 7 دستگاه ماشین‌آلات شهرداری شوشتر

خبرگزاری فارس: عضو کمیسیون معاملات شهرداری شوشتر گفت: مزایده حضوری فروش هفت دستگاه ماشین‌آلات شهرداری شوشتر برگزار شد و همه دستگاه‌های موجود به فروش رسید.

فروش مزایده‌ای 7 دستگاه ماشین‌آلات شهرداری شوشتر
به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، فرامرز محمودی کوهی صبح امروز در جلسه علنی شورا اظهار داشت: دومین مرحله از مزایده حضوری فروش ماشین‌آلات شهرداری برگزار شد و در این جلسه هفت دستگاه ماشین آلات فرسوده شهرداری به فروش رسید.
وی با اشاره به اینکه این مزایده حضوری بوده و قیمتی برای پیشنهاد به صورت مکتوب ارائه نشده است، افزود: در این نوع مزایده، متقاضیان با حضور و افزایش قیمت به صورت شفاهی تلاش می‌کنند تا بالاترین قیمت را برای خرید پیشنهاد کنند و در این جلسه نیز همین گونه عمل شد.
محمودی کوهی با اشاره به فروش سه دستگاه میدل‌کروس شهرداری شوشتر در این مزایده گفت: در این جلسه سه دستگاه میدل‌کروس، یکی به قیمت 130 میلیون و 500 هزار ریال و دو دستگاه دیگر نیز به قیمت 110 میلیون و 500 هزار ریال به فروش رسیده است.
وی خاطرنشان کرد: در این جلسه یک دستگاه جیپ استیشن نیز با قیمت 7 میلیون ریال به فروش رسید.
محمودی کوهی با تاکید بر اینکه یک دستگاه لیلان نیز برای فروش در شهرداری در نظر گرفته شده بود، تاکید کرد: در این جلسه یک دستگاه لیلان به قیمت 20 میلیون ریال به فروش رسید.
این عضو شورای اسلامی شهر شوشتر با اشاره به اینکه برخی از ماشین‌آلات در نظر گرفته شده برای فروش در سطح شهرستان مشتری برای خرید نداشتند، تاکید کرد: دستگاهی مانند فنشر تخت کردن آسفالت به فروش نرسیده است.
انتهای پیام/غ30
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول